دلپذیرترین لحظات سال 94 با «آخر سالی»/عیدانه عموپورنگ برای مخاطبان کودک و نوجوان

مروری بر اتفاقات خوب سال گذشته در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سلامت، ورزش و ... تحت عنوان برنامه «آخر سالی» تقدیم بینندگان شبکه دو می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، نگاهی به رخدادهای دلپذیر و شاد سال 94 با تمرکز ویژه بر برنامه های موفق شبکه دو در سالی که گذشت؛ از جمله بخش های برنامه «آخرسالی» است. همچنین آیتم «چی» همراه با پیشنهادات ویژه نوروزی از دیگر بخش های این برنامه است.
 
افتتاحیه این برنامه که سه شنبه 25 اسفند بعد از خبر 20:30 به روی آنتن می رود، میزبان هنرمندانی چون بهنوش بختیاری، امیرمحمد متقیان و اهالی محله گل و بلبل است که به طور خاص حال کودکان و نوجوانان بسیاری را در ایام پخش خود خوش کرده است.
 
«آخرسالی»  کاریست از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی سمانه فراهانی و اجرای شهرام شکیبا که از 25 تا 28 اسفند ماه مهمان مخاطبان خود می شود.

یک عیدانه ویژه از طرف عموپورنگ برای مخاطبان کودک و نوجوان
این برنامه با تنوع خاص و اضافه شدن آیتم ها و ایده های جدید، مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه را همراهی می کند.

گفتنی است از این گروه برنامه ساز تاکنون برنامه های جذاب و پرمخاطبی چون محله گل و بلبل، هزار و شصت و شونزده، کتابخانه پورنگ و ... به روی آنتن شبکه دو رفته است.

پخش مجموعه تلویزیونی «عیدانه عمو پورنگ» از پنجشنبه 27 اسفند ما ساعت 17 شروع شده و ایام نوروز نیز در همین ساعت قابل مشاهده است. بازپخش این برنامه  ساعت 10:30 صبح روز بعد خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار