با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

خط مترو فرودگاه مهرآباد افتتاح شد

مترو فرودگاه مهرآباد امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خط مترو فرودگاه مهرآباد امروز (سه شنبه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، شهردار تهران و استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری و شهری به بهره برداری رسید.

گفتنی است؛ پروژه خط مترو فرودگاه مهرآباد به طول دو کیلومتر با مختصات منحصر به فرد از جمله طراحی ایستگاه‌ها و مبلمان خاص واگن‌ها به منظور حمل توشه همراه مسافر و برنامه زمانبندی با قابلیت تردد هوشمند و بدون راننده قطارها به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی تونلی ناوگان مترو تهران و با هدف خدمات رسانی به مسافران فرودگاهی و مطابق با استاندارد‌های جهانی به بهره برداری رسید.

این مسیر ریلی امکان اتصال خط 4 به خط 8 مترو تهران و همچنین اتصال به خط مترو فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را دارد و برای این مسیر پیش بینی شده است.

خط مترو فرودگاه مهرآباد پس از انشعاب از خط 4 مترو تهران در ایستگاه تقاطعی بیمه واقع در جاده مخصوص جنب خیابان بیمه 2 و از طریق ایستگاه شماره 1 فرودگاه امکان مسافرگیری را در این مسیر فراهم می کند و در ادامه از طریق ایستگاه شماره 2 با ورودی شرقی و غربی در مجاورت ترمینال‌های 1و2 فرودگاه و ایستگاه شماره 3 با ورودی شرقی و غربی امکان دسترسی مسافران به ترمینال‌های 4و6 را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار