در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش می كنیم حقوق بازنشستگان كشوری قبل از عید پرداخت شود

سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی كشور گفت:هم اكنون در انتظار واریز از سوی دولت هستیم و به محض این‌كه این واریز انجام شود، حقوق بازنشستگان قبل از آغاز سال 95 انجام می شود.

حامد شمس سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عدم واریز حقوق اسفند ماه بازنشستگان كشوری اظهار داشت: هم اكنون با توجه به اعلام بیانیه مدیر عامل صندوق بازنشستگی تمامی مرخصی كاركنان صندوق لغو شد چرا كه همگی درصدد هستند تا با بررسی تمهیدات لازم ، حقوق به تاخیر افتاده بازنشستگان به حساب آن ها واریز شود.

وی گفت: ما هم اكنون در انتظار واریز حقوق از سوی دولت هستیم و به محض این‌كه این واریز انجام شود، حقوق بازنشستگان به حسابشان واریز می شود.

سرپرست اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی كشور ادامه داد: تمامی مسئولان در صندوق در تلاش هستند تا واریز حقوق بازنشستگان قبل از آغاز سال95 صورت گیرد.

شمس در خصوص مطالبی كه در برخی از سایت ها مبنی بر کسری بودجه 3 هزار میلیارد تومانی كه باعث شده است حقوق بازنشستگان به تعویق بیافتد، گفت: این مطلب چندی پیش در نشستی كه صندوق برگزار كرده بود مطرح شد و هم اكنون به واریزی حقوق بازنشستگان كشوری مرتبط نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
تا به امروز عیدی بازنشستگان کشوری راه آهن پرداخت نشده است ۶ فروردین ۱۳۹۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
بعداز 37سال سابقه کار هنوز عیدی بازنشستکی کارکنان راه آهن برداخت نشده، ما دردمان را به که بگوییم‌‌‌‌‌.. مرجع رسیدگی چه کسی است..؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
پس این چ وضعیه برا بازنسته ها درست کردن هنوز حقوق اسفند رو نگرفتیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
این همه نوید از وضعیت خوب بازنشستگان از سوی آقای نوبخت اینه که حقوق اسفند ماه تا 28 اسفند پرداخت نشود. سالی که نکوست از بهارش پیداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
مهم اینه که حقوق افرادی که 4پنج میلیون وبالاتر میگیرن تا20اسفند وشایدزودتر پرداخت شده.... بقیه مثل فرهنگیان و بازنشستگان زیاد مهم نیستند!!!! اونا که هزینه زندگی ندارن....!!!!!
خدایا خودت فرجی کن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
بنده خدایی می گفت رفتم نزد یکی از مسئولین راه آهن جنوب واز بابت دیر پرداخت کردن حقوق وعیدی بازنشستگان گله کردم.اودر جوابم گفت شما گروه بازنشستگان به درختان خشک شده شباهت دارید فقط به درد سوخت می خورید.چقدر اعتراض می کنید.سطح توقعات شما خیلی بالاست.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
از خدای بزرگ به کسانی که در خدمت به ملت تلاش می کنند شادمانی روز افزون و برای آنهایی که باعث شرمندگی ملت ایران در برابر خانواده گرم و صمیمی شان می شوند ذلت دنیا و آخرت را تمنا دارم /به امید خدا سال 95 سال بر چیده شدن ظلم در ایران اسلامی باشد /انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
دست همکاراتون درد نکنه که نتونستن حقوق قبل عید واریز کنن و مردم جلوی خانوادشون شرمنده کردن خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
والا این همه سال, گذشته ما ندیده بودیم حقوق بازنشسته ها به سال بعد بیفته. این چه وضعیه؟ یه بازنشسته بیش از هر کسی به حقوقش نیاز داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
همه شاغلین حقوق خود را گرفته اند ... اضافه کار ، پاداش و .... کارکنان داده شده ، اما زور دولت تنها و تنها و تنها به حقوق اسفند ماه این قشر فراموش شده چربیده است .
این ماه به فاطمه ی زهرا قسم خیلی شرمنده زن و بچه ها و عروس هامون شدیم .... خیلی اذیت شدیم این ماه ، خیلی . خیلی ، خیلی .
این ناراحتی مان را به که بگوییم .... شاید بازنشسته ای پس اندازی ندارد ... چکار بکند ؟؟
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
مطالبات کارکنان بازنشسته جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شهر لیکک بعد دوسال هنوز به حسابشون واریز نشده پیگری کنید آخه چرا؟تا کی انتظار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
هنوز عیدی کارمندان و بازنشستگان و وظیفه بگیران راه آهن پرداخت نشده با مسئولین هم تماس گرفتیم فرمودند انشاءالله سال آینده این طرف سال منتظر عیدی نباشید ...با تشکر از مسئولین محترم
آخرین اخبار