بجنورد؛

بازدید رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پست های امدادی خراسان شمالی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در سفر به خراسان شمالی از روند امدادرسانی و ارائه خدمات پست های امداد و نجات نوروزی خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ ناصر چرخ ساز در محل پایگاه امدادی رباط قره بیل گفت: در حال حاضر هلال احمر با بیش از 1200 پایگاه ثابت، سیار و موقت و با حضور 25 هزار نجاتگر آموزش دیده ، روزانه به 5 هزار و 700 نفر خدمات امدادی ارائه می کند.

وی از استقرار 19 فروند بالگرد در استان های کشور خبر داد و افزود : با توجه به شرایط جغرافیایی استان ها و میزان  مخاطراتی که دارند  این بالگرد ها در زمان های مختلف در استان ها مستقر می شوند و در صورت نیاز خدمات امداد هوایی را ارائه می کنند.

وی افزود : هدف ما امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است و از این رو با تفاهم نامه ای که با مرکز فوریت های پزشکی  اورژانس کشور  امضا کردیم آمبولانس های هلال احمر و اورژانس با توجه به نزدیکی به محل حادثه اعزام می شوند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد : میانگین کشوری  رسیدن به سر صحنه حادثه 9 دقیقه و 45 ثانیه است و تلاش می کنیم با افزایش امکاناتی که خواهیم داشت این زمان را کاهش دهیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.