بجنورد

تاکید امام جمعه بجنورد بر آمادگی دستگاه های خدمات رسان در نوروز

امام جمعه بجنورد، خواستار آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان برای میزبانی شایسته از مسافران و زائران حرم رضوی شد.

تاکید امام جمعه بجنورد بر آمادگی دستگاههای خدمات رسان در نوروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد، تامین امکانات سفر برای مسافران و زائران نوروزی امام رضا (ع) را از مهم ترین وظایف مسئولان عنوان کرد و افزود: توجه بیشتر به مسائل عبادی، رفاهی و بهداشتی مسافران، ضرورت دارد.

وی در آستانه نوروز، با بیان اهمیت زدودن غبار کدورت ها و غفلت ها در کنار خانه تکانی های نوروزی گفت: در دین اسلام، به موضوعِ نظر به گذشته برای آفرینش حالات بهتر در آینده بسیار توصیه شده است.

خطیب جمعه بجنورد با بیان اینکه براساس آمار، بیشتر قربانیان تصادفات در کل کشور در گروه سنی فعال 18تا 45 سال قرار دارند، به رانندگان توصیه کرد: با رعایت حق تقدم، سرعت و سبقت مجاز، مانع تلخ شدن شیرینی سفر برای خود و دیگران شوند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای مجلس خبرگان و طلاب حوزه علمیه گفت: تمام مردم و مسئولان باید با تقویت روحیه انقلابی، مانع نفوذ موریانه وار دشمنانی شوند که با افکار پلید خود 37سال است برای دگرگونی این نظام توطئه می کنند.

امام جمعه بجنورد، انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را از توصیه های رهبری برشمرد و افزود: مهم ترین فرمایش رهبری در سال 94، نابودی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که به تعبیر رهبر انقلاب، 25سال آینده را نخواهد دید.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.