جنجال میان برانکو و دایی در سال 95

ممکن است تنش میان علی دایی و برانکو برای ایوانکوویچ در سال 95 ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ علی دایی در اسفند سال 94 موج جدیدی از حواشی را وارد فوتبال ایران کرد.
 
 وی در مصاحبه‌ای جنجالی از اتفاقات نسبت پرده حضور  برخی بازیکنان در تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2006 خبر داد.
 
برانکو به تازگی مدعی شد که میان بازیکنانش در جام جهانی 2006 آلمان اختلافی نبوده است اما دایی نسبت به این صحبت برانکو واکنش نشان داد و اظهار کرد: برانکو برای من آدم محترمی است اما وی از اتفاقاتی که من خبر دارم مطلع نیست از جلساتی که برخی بازیکنان با علی آبادی برگزار می‌کردند بی خبر است، خیلی از صحبت‌هایی که من در برنامه 90 انجام دادم پخش نشد من در آن برنامه هم گفتم که چه دلیلی دارد چند تن از بازیکنان تیم ملی با علی آبادی جلسه بگذارند من هم به عنوان بزرگتر باید در آن جلسه‌ی بودم اما چند بازیکن جلسه گذاشتند.
 
سرمربی حال و حاضر تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: یکی از همان بازیکنان سه یا چهار سال پس از آن اتفاق نیفتاده بود پس چرا من حلالیت خواست؟ برانکو در مورد تیمش صحبت کند با تمام احترامی که برای وی قائل هستم، اما از مواردی که خبر ندارد نباید صحبت‌ کند از برانکو بپرسید قبل از اعزام تیم به جام جهانی چه اتفاقی افتاد؟ چرا برخی بازیکنانی را که خط زده بود، مجبور شد برگرداند؟ این وارد را بپرسید ببینند آیا وی جوامعی دهد یا خیر؟ نه این که در مورد موضوعی که نمی‌داند اظهار نظر کند.
 
برانکو ایوانکوویچ‌ سرمربی حال و حاضر تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل سوال خبرنگاری مبنی بر اظهار نظرهای علی دایی کمی ناراحت شد و گفت: درباره تیم پرسپولیس و شرایطش از من سوال کنید من الان نگران رضا خالقی فر هستم که مصدوم شده است.
 
 باوجود پاسخ نرم و کلی که برانکو نسبت به صحبت‌های دایی داشت اما به نظر می‌رسد جنجال  جدیدی میان این دو استاد و شاگرد قدیمی در سال 95 رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار