تلویزیون در اردیبهشت سال 94؛

از کلید خوردن پروژه نیمه کاره فرج الله سلحشور تا جشن یک سالگی شبکه نسیم در «خندوانه»

تولد یک سالگی شبکه نسیم در برنامه «خندوانه» از جمله رخدادهایی بود که در اردیبهشت ماه سال گذشته رقم خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه یک سیما در دومین ماه بهار 94 با پخش سریال «جاده قدیم» به تهیه کنندگی علی تقی پور و کارگردانی بهرام بهرامیان پخش سریال‌های خود را آغاز کرد. در همان روزها مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» ساخته ی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی سید محمود رضوی با ایفای نقش بازیگرانی چون؛ مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و .... در خانه مرتضی ( محمود پاک نیت) کلید خورد.


جاده قدیم

مجموعه تلویزیونی «جاده قدیم» در فروردین سال گذشته در تهران کلید خورد و روایتگر روزهای آغاز زندگی مشترک «نعمت» و «زینت» است که پس از ازدواج، همراه با یک گاو که جهیزیه زینت و تنها دارایی آنهاست به تهران می‌آیند. با گم شدن این گاو در بدو ورودشان به شهر، دردسرها آغاز می‌شود. 

حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، یکتا ناصر، حبیب دهقان‌نسب، کیهان ملکی، حسین ملکی،آنا نعمتی، محرم زینال زاده، امید روحانی و ندا مقصودی از جمله بازیگرانی بودند که در سریال جاده قدیم به ایفای نقش پرداختند.


نفس گرم کلید خورد

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که داستان زنی به نام «ملیحه» را نقل می‌کند که با اعتقادات بالای مذهبی در مسیر زندگی اتفاقاتی برای او رخ می دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی اش را تحت الشعاع قرار می دهد.

«نفس گرم» در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده و فیلمنامه آن به قلم محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نگارش شده است.


شبکه دو 

این شبکه تلویزیونی با تهیه و تولید ویژه های رمضانی در جدول پخش اردیبهشت ماه قرار گرفت.

مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی رضا انصاریان پس از گذشت ماه ها تصویربرداری، به مراحل فنی و تدوین رسید.

مازیار میری «گاهی به پشت سر نگاه کن» را با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی در قالب سریالی ملودرام و توجه ویژه به بحث خانواده ایرانی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، کارگردانی کرده و این سریال در ماه مبارک رمضان سال گذشته روی آنتن رفت.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده است که امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت ‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می کردند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از جمله بازیگرانی هستند که در مجموعه مناسبتی «گاهی به پشت سرنگاه کن» به ایفای نقش پرداختند.


از کلید خوردن پروژه نیمه کاره فرج الله سلحشور تا جشن یک سالگی شبکه نسیم در «خندوانه»

شبکه نسیم

جشن یکسالگی شبکه نسیم در خندوانه

خندوانه در پخش سری دوم برنامه خود جشن یکسالگی شبکه نسیم را با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، تهیه کنندگی جواد فرحانی، به روی آنتن برد.

در 17 ارديبهشت سال گذشته اين شبكه به طور رسمي با 6 ساعت برنامه افتتاح شد. با وجود برنامه‌هاي جذابي نظير «خندوانه» اين شبكه خيلي زود جايش را در دل مخاطبان باز كرد و با توليد برنامه هاي طنز ديگري نظير «مزه»، «آبرنگ»، «عينك آفتابي»، «شكرآباد»، «مهماني»، «شب‌كوك»، «نسيم‌خاردار»، «ورود ممنوع»، «هاونگ » و...با اقبال مخاطبان مواجه شد.

شهاب عباسی «دست به نقد» شد

کارگردان مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» اینبار با ساخت مجموعه آیتمی «دست به نقد» به شبکه نسیم آمد.

شهاب عباسی در مجموعه جدید خود با بخش های متنوعی چون «کارخونه»، «کارمندها»، «ورزش و مردم»، «قند پهلو»، «دفتر قبرستان»، «خانه سالمندان»، «استند آپ»، «زایشگاه»، «مرده‌شورخونه» و....برخی از اسامی مجموعه «دست به نقد» شد.


فرج الله سلحشور باری دیگر دست به کار شد

فرج الله سلحشور کارگردان مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» در دومین ماه بهار از ساخته جدید خود به نام حضرت موسی خبر داد.

سلحشور که خود مبدع ژانرهای قرآنی بود، پس از ساخت مجموعه «یوسف پیامبر» تهیه و تولید پروژه حضرت موسی را در دست گرفت که متاسفانه با در گذشت این کارگردان این مجموعه قرآنی نیمه کاره ماند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.