رنگ‌ها در فصل بهار زنده هستند

در فصل بهار همه رنگ‌ها دیده می‌شود، سبز و قرمز و زرد و آبی و تمام رنگ‌های شاد را می‌شود در تابلوهای با موضوع بهار پیاده ساخت.

سپیده شهرزاد، هنرمند کنده‌کاری و نقش برجسته در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خلق اثر در فصل بهار، حس و حال خاصی دارد و شور و شوق هنرمند برای بروز خلاقیت بیشتر است بعد از اتمام زمستان و رخوت و سردی آخرین فصل سال، ورود به بهار پر از انگیزه است برای کار کردن و تمرکز بر هنر.

وی افزود: آن‌چه جالب است به آن توجه شود، این است که احوال درونی هنرمند صد در صد در کارهایش منعکس می‌شود و حتی استفاده از رنگ‌ها و به قول هنرمندان رنگ‌پزی هم تابع حال هنرمند است. پس وقتی در فصل زنده شدن طبیعت قلمو بدست می‌گیری و کار می‌کنی، این اشتیاق در کارها خودنمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً تابلویی داشتم به عنوان چهار فصل که فصول سال را در آن به نمایش گذاشتم رنگ بنفش یکی از رنگ‌هایی بود که در تمام فصل‌ها به چشم می‌خورد اما این بنفش در هر فصلی به شکلی متفاوت بروز کرده بود. به عنوان نمونه بنفشی که در زمستان بود پر از سردی بود و متمایل به آبی بود اما بنفش بهار، قرمزی خاصی داشت که نشان از زندگی و سرزندگی می‌داد که جایی که مخاطبان هم متوجه این موضوع می‌شدند و می‌گفتند رنگ بنفش در فصل بهار بسیار جلوه‌گر بود.

وی یادآور شد: در فصل بهار همه رنگ‌ها دیده می‌شود، سبز و قرمز و زرد و آبی و تمام رنگ‌های شاد را می‌شود در تابلوهای با موضوع بهار پیاده ساخت در حالی که در فصول دیگر چنین نیست.

وی تصریح کرد: سال 94 به لحاظ خرید و فروش آثار هنری موفق نبود و مردم خیلی توجهی به خرید آثار هنری نشان ندادند که امیدوارم در سال جدید این شرایط بهتر شود.

شهرزاد در پایان گفت: در سال جدید برای همه مردم از خداوند سلامتی می‌خواهم و امید دارم هر کس که در زندگی‌اش هدف داشته و پشتکار دارد به آن چه که می‌خواهد، برسد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار