شبنم فرشادجو:

پخش سریال «در حاشیه» من را افسرده کرد

امسال برای اولین بار است که ما در عید نوروز هم اجرا خواهیم داشت و برایمان جالب است که بدانیم در این روزها تماشاگر خواهیم داشت یا خیر.

شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر و سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به مناسبت فرارسیدن سال 1395 در خصوص بهترین خاطره خود در دوران کودکی از ایام نوروز چنین گفت: مادرم من همیشه از همه لحظات من با دوربین عکسبرداری می‌کرد، در هر حالتی که بودم. البته یک خاطره خنده‌دار از آن دوران به یاد دارم که وقتی 2 ساله بودم ما برای عیددیدنی به منزل پدربزرگم رفتیم که خانه‌ی آنها یک حوض بزرگ داشت و من در آن افتادم و عکس‌های آن بسیار خنده‌دار و جذاب شده بود.

وی اظهار داشت: پخش سریال «در حاشیه» که از نوروز آغاز شد یک مقداری من را اذیت کرد به دلیل این که با اعتراض پزشکان همراه شد و جلوی کار ما گرفته شد و بدون تکلیف ماند.

این بازیگر تصریح کرد: همین امر باعث شد که بازی من به عنوان سرپرستار به طور کامل دیده نشود و مجبور شدند قسمت‌هایی از نقش من را حذف کنند که این اتفاقات برای من بد بود.

فرشاد جو در خصوص سفره هفت‌سین بیان کرد: متأسفانه به دلیل این که تنها زندگی می‌کنم در این ایام بیشتر در سفر هستم و فرصت چیدن سفره هفت سین را پیدا نمی‌کنم ولی مادرم بسیار معتقد است و گندم را خودش سبز می‌کند و حتی ماش را سبز نمی‌کند چون دارای پیچیدگی است.

بازیگر سریال در حاشیه از آرزوی خود در سال جدید گفت: امیدوارم بعد از برجام اتفاق‌های خوبی برایمان پیش بیاید و فکر می‌کنم سال 95 خوب و مثبت باشد و برای همه روزهای خوبی رقم بخورد.

وی در پایان صبحت‌های خود از ایفای نقش جدید خود در یک تئاتر چنین گفت: هم اکنون در تئاتر شهر و سالن اصلی نمایش «چمدان» را اجرا می‌کنیم و بازیگرانی چون مائده طهماسبی، شقایق فراهانی حمیدرضا نعیمی، خسرو پسیانی و به کارگردانی فرهاد آئیش در آن به ایفای نقش می‌پردازند و امسال برای اولین بار است که ما در عید نوروز هم اجرا خواهیم داشت و برایمان جالب است که بدانیم در این روزها تماشاگر خواهیم داشت یا خیر.

وی در مورد این نمایش افزود: دو تئاتر در حال اجرا است که یکی از آنها سورئال و فانتزی بوده و نمایشنامه‌نویس ژاپنی آن را نوشته است که شقایق فراهانی و مائده طهماسبی بازیگران آن هستند، دیگری هم تئاتری است که 16 - 15 نفر بازیگر در آن بر روی صحنه می‌روند که فضایی خنده‌دار همراه با پوچی دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار