اندر حکایت سایت های پاپ آپ؛

دانلود قسمت 23 شهرزاد با لینک مستقیم +تصاویر

سایت های پاپ آپ و کلیک دزد اینبار دست به دامن سریال شهرزاد شده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه نمایش خانگی سال گذشته شاهد سریالی رمانتیک از کارگردان سرشناس حسن فتحی بود، سریال شهرزاد که 22 قسمت آن در سال 94 در شبکه نمایش خانگی پخش شد، با وجود تاکید سازندگان این سریال مبنی بر غیر شرعی بودن دانلود رایگان این فیلم، با یک رصد سطحی در سایت ها شاهد عنوان هایی همچون"دانلود رایگان شهرزاد یا شهرزاد قسمت جدید رسید" هستیم، موضوعی که در چند سال گذشته گریبان سایر تولیدات سینمایی و همچنین شبکه نمایش خانگی را هم گرفته است.

با شروع ایام نوروز و توزیع نشدن این سریال با لینکی مواجه شدیم که خبر از توزیع قسمت جدید سریال دارد اما این فقط ظاهر ماجرا است، چرا که سایت های مذکور برای جلب کاربر دست بر روی علاقه مندی های آنان گذاشتند و لینکی با عنوان "دانلود شهرزاد 23" را در صفحات خود گذاشته اند. سایت هایی که به محض ورود در آن خبری از عنوان های یاد شده نبوده و محتوایی در آن وجود ندارد و صرفا برای جذب کاربر و تعداد بازدید بیشتر دست به این کار زده اند. بگذریم از آن که لینک های دانلود سریال غیر مجاز بوده و ضررهای مالی فراوانی برای سازندگان سریال دارد.

مخاطبان این سریال به سه دسته تقسیم می شوند : گروه اول آن هایی که از خرابی لینک مطلع هستند و روی لینک کلیک نمی کنند، دسته دوم افرادی که از روی کنجکاوی قسمت جدید سریال را جستجو کردند و وارد لینک هم می شوند و در تور طمع سایت های پاپ آپ اسیر می شوند و در آخر دسته سوم که در سفر هستند و فرصت تماشای مجموعه را ندارند و یا به دلیل جذاب بودن برنامه های سیما پیگیر این سریال نیستند و حتی آن را هم جستجو نکرده اند.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام،
منم در سایتم گذاشتم ولی من عنوان چیزی دیگری گذاشتم واصلا اسپمر نیست


تاریخ دقیق قسمت ۲۳ سریال شهرزاد

یا آنچه در قسمت سریال شهرزاد خواهید دید


آره راست میگید این سایتهای اسپمر که بیشترش در رزبلاگ است هم وقت مردم و حتی وبلاگ نویسان میگیرند.