بازیگری که اولین عیدی خود را قورت داد

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» از خاطره‌ی عیدی گرفتن در دوران کودکی گفت.

صفا آقاجانی، بازیگر، گوینده پیشکسوت سینما و رادیو، تلویزیون به بهانه فرا رسیدن ایام نوروز در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از خاطرات کودکی و حال و هوای خود در عیدانه 95 گفت: 4 سال سن داشتم که اولین عیدی‌ام را برای اینکه گمش نکنم، در دهانم گذاشتم، که ناگهان شوکه شدم و عیدی‌ام را قورت دادم. برای من که آن سکه را با تمام ذوق و شوق گرفتم و در جا قورت دادم خیلی بد بود، بد هم برای اینکه عیدی‌ام از دستم رفت و هم بد برای اینکه تا آخر شب مریض بودم.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم 2» با بیان کمترین عیدی خود در دوران کودکی اظهار داشت: من متولد 1335 هستم و در آن موقع سال‌های 39 و چهل 10 شاهی برای یک بچه 4 سال مبلغ کمی نبود، اما آن 10 شاهی در زمان الان معنی‌ای ندارد.

آقاجانی توضیح داد: من یک جورایی بزرگ فامیل هستم و به همه عیدی می‌دهم و اغلب اوقاتم همان عیدی را نقدی حساب می‌کنم تا به سلیقه خودشان، هدیه بخرند. همه به یک نحوه‌ای انتظار دارند هدیه بگیرند و این عیدی هم برکت و شگون نوروز است.

وی در خصوص انتخاب رنگ برای سال 95 اظهار داشت: سال 94 برای من سال سختی بود و اگر بخواهم آهنگی را برای سال آینده 95، اختصاص بدهم، رنگ خاکستری را انتخاب می‌کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "زمانه" با انتخاب سیب و سنبل و سبزه جزو بهترین‌های سین هفت‌سین، در خصوص بودن سکه به عنوان جذاب‌ترین سین اظهار داشت: سیب، سبزه، سنبل و بقیه سین‌های هفت سین را خیلی دوست دارم اما آنقدر سال 94 بهم فشار آمد کمی سین سکه و درخشش آن درشت نمایی می‌کند و برای سفره دل من جذاب است. امیدوارم همه هنرمندان در سال 95 در موقعیت بهتری قرار بگیرند و سبز، سبز، سبز باشند.

آقاجانی از احساسات خود در لحظه تحویل سالن گفت: هنوز هم مانند کودکی ذوق می‌کنم و خوشحال می‌شوم، امیدوارم امسال را بهترین سال رقم بزند.

وی با فرا رسیدن بهار جدید پیرامون سال‌ها و بهارهایی که پشت سر گذاشته است، بیان کرد: همان‌طور که انسان رشد می‌کند و به بالندگی می‌رسد پای در مسیرهای مختلفی می‌گذارد و 17، 18و 20 سالگی به نوعی سال‌های نمایش توانمندی آدم‌ها است و می‌توان گفت بهار زندگی هر کسی در این سال‌ها اتفاق می‌افتد و هرچه سن بالاتر می‌رفت این بهار جذاب‌تر و سبزتر می‌شود.

بازیگر مجموعه‌های نمایشی رادیو تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال 94 خود را اینگونه بیان کرد: سالی که گذشت،‌برای من سال راکدی بود که هیچ اتفاق تلخ و شیرینی نداشت، از لحاظ حرفه‌آی 94 را با «دردسرهای عظیم 2» شروع کنم و با بازی در سریال «دور دست‌ها» یک قرارداد جدید بستم.

آقاجانی از عیدی گرفتن‌های زمان کودکی خود توضیح داد: تمام خاطرات من از لحظه‌ی اسکناس‌های نو و تانخورده‌ای است که به رسم تبرک در میان برگه‌های قرآن می‌گذاشتند و برای گشایش کار و برکت یک سال کاری به همدیگر عیدی می‌دادند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن بهار رادیو و تلویزیون گفت: در بعضی از مواقع تولیدات صدا و سیما از لحاظ کیفی بستر مناسبی را برای رشد و خوراک خوب مخاطب فراهم می‌کنند، اما ناگهان در جا با تغییر مدیریت‌ها و همچنین به دنبال آن تغییر رویکرد شبکه‌ها و برنامه‌ها به یک شکل ثابت نمی‌ماند.امیدوارم رسانه‌ی ملی قدم‌های بزرگ و جهش‌های سریع بردارد و ما بهار رادیو و تلویزیون را هم ببینیم.

آقاجانی بازیگر، گوینده پیشکسوت رادیو، تلویزیون در پایان با ابراز امیدواری و آرزوی سالی خوب برای همه خاطرنشان کرد: از صمیم قلب برای مردم سرزمینم سالی پر از برکت، خیر و گشایش، رزق و روزی را در پیش داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.