دابسمش بازیگران زن در "خندوانه"/ رکوردزنی رامبد جوان در برنامه‌های تلویزیونی +تصاویر

رامبد جوان در برنامه دیشب با حضور 560 تماشاگر در استودیو «خندوانه» رکورد دار میزبانی در برنامه تلویزیونی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «خندوانه» در شب گذشته با میزبانی بانوان عرصه ی هنر، اجرای گروه دوم مسابقه ی لباهنگ را به شب میلاد خانم فاطمه الزهرا(س) موکول کرد.
 
در ابتدا این برنامه رامبد جوان به رسم همیشگی شادی «خندوانه» را به تمام کسانی تقدیم کرد که اهل صلح و دوستی هستند و با ابراز خرسندی از رکورد شکنی حضور تماشاگران بیان کرد: امشب «خندوانه» در طول تاریخ رسانه ملی رکورد دار میزبانی 560 نفر در یک برنامه تلویزیونی شد.
 
دابسمش بازیگران زن در «خندوانه»/ رکوردزنی رامبد جوان در برنامه‌های تلویزیونی +تصاویر
 
همچنین پس از یک رفت و برگشت رسانه ای رامبد جوان آرای مردمی دو گروه پنجم و ششم مسلبقه ی لباهنگ را به شرح ذیل اعلام کرد:
 
در گروه پنجم امیر حسین رستمی با کسب 327131 رای در رقابت با محمد رضا هدایتی با مجموع 152510 رای به مرحله ی دوم صعود کرد و در گروه ششم ارشا اقدسی با 313610 رای به مرحله دوم این مسابقه راه پیدا کرد و امیر حسین مدرس با مجموع 115018 رای از دور مسابقات خارج شد.
 
دابسمش بازیگران زن در «خندوانه»/ رکوردزنی رامبد جوان در برنامه‌های تلویزیونی +تصاویر
 
پس از اعلام نتایج آرای لباهنگ، جناب خان با اجرای قطعه ای جنوبی وارد صحنه خندوانه شد و پس از آن مهمان های برنامه؛ کمند امیر سلیمانی، سحر ذکریا، نیکی مظفری و لیندا کیانی به جمع خندوانه هایی پیوستند.
 
در برنامه شب گذشته خانم ها به دو گروه شرکت کننده تقسیم شدند و با اجرای مسابقه های متنوعی چون؛ دابسمش، عکس و کلمه، لب خوانی  و بداهه گویی به رقابت پرداختند.
 
دابسمش بازیگران زن در «خندوانه»/ رکوردزنی رامبد جوان در برنامه‌های تلویزیونی +تصاویر
 
لیندا کیانی و سحر ذکریا با عنوان شرکت کننده گروه اول و نیکی مظفری و کمند امیرسلیمانی در گروه دوم با اجرای دابسمش گزارش های ورزشی، کلمه و عکس، لب خوانی ضرب المثل، بداهه گویی در شعر شبی متفاوت را با حضور خودشان در برنامه «خندوانه» رقم زدند.
 
کاروان «خندوانه» با گذر از شهر های مختلف ایران در شب گذشته همراه با کاروان راهیان نور به منقطه‌ی عملیاتی شلمچه سفر کرد و در آنجا با به تصویر کشیدن این یادمان شهدا با کسانی که به بازدید از این منطقه آمده بودند صحبت کرد.
 
دابسمش بازیگران زن در «خندوانه»/ رکوردزنی رامبد جوان در برنامه‌های تلویزیونی +تصاویر
 
در انتهای رامبد جوان به همراه مهمان های شب گذشته تصمیم گرفتند یک روز برای شادی بانوان آسایشگاه کهریزک بگذارند و به آسایشگاه بروند.
 
 
شاد باشید.
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
 
 
 
گزارش از محدثه نعمتی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
باسلام وعرض ادب واحترام وتبریک سال نوی هجری شمسی حضوراصحاب رسانه خصوصأدست اندرکاران برنامه خندوانه,بخصوص آقای رامبدجوان وجناب خان دوستداشتنی,واقعأخسته نباشید میگم بهمگیتون بابت برنامه جذابتون...سال پرخیروبرکتی روبرای همگی شماآرزومندم,من حدودپنج ساله متارکه کردم بدلایلی, دوفرزنددختروپسردارم بخاطراینکه برچسب بچه طلاق روپیشونیه فرزندانم دراجتماع نمونه بسیارتلاش میکنم تاهمسرسابقم که دختردایی بنده هم هستن قبول کنه دوباره ازنوزندگی مجددی روآغازکنیم.اماایشون بدلایل نامعلوم ازاینکارامتناورزیده وحاضرببودن درکناربچه ها نیستن ودخترم دست من وپسرم روباخودش نگهداری میکنه,ازشماخواهشمندم این مسئله رودربرنامتون مطرح فرمایید,وبرام وبرای تمامی دوستانیکه درجامعه بایهمچین مشکلی مواجه هستن رودعاکنید,شما ومیهمانهاتون دلهای پاکی دارید,ببخشیدمنوامیدوارم خنده روازروی لبهای قشنگتون نگرفته باشم,دوستون دارم,خدانگهدارتون.
Germany
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
خنده خوبه برنامه هم خیلی خوبه رامبد هم یه هنرمند خوبیه
فقط فقط ......
یه جورایی اجرای رامبد تو این برنامه اصلا متناسب نیست ای کاش یه شخص دیگه بجز رامبد این برنامه رو اجرا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
وقتی گذشته و حال رو نگاهی گذرا و آینده را تصور میکنم ، روزانه هزار بار آرزوی مرگ میکنم و میگم امیرالمونین علی علیه السلام درست گفتند که اگر مسلمان از غصه بمیرد رواست ......
Germany
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
دمش گرم
Germany
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
خیلی احساس خوشمزگی می کنه
یخ نزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
برای رامبد جوان ارزوی موفقیت وسلامت رادرسال جدید میکنیم
انشاالله همیشه پیام اورشادی برای مردم باشه
آخرین اخبار