هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

نبرد آقا معلم و ژنرال برای رسیدن به مدعیان/ سپاهان و ملوان جدال مدعیان سقوط

هفته 24 رقابت هلی لیگ برتر از پنج شنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هفته 24 لیگ برتر فوتبال ایران که نخستین هفته فوتبال باشگاهی کشورمان در سال 1395 است،با برگزاری سه دیدار از پنج شنبه 12 فروردین  آغاز می شود.  
 
گسترش فولاد تبریز - ذوب آهن اصفهان
 
در نخستین بازی هفته 25 تیم های گسترش فولاد و ذوب آهن در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم می روند.شاگردان فراز کمالوند که برای تثبیت جایگاه هشتمی و نزدیک شدن به مدعیان کسب سهمیه آسیا به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرمی دارند،داریوش شجاعیان هافبک ملی پوش خود را به دلیل محرومیت و محمد نصرتی را به سبب آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.
 
در سوی دیگر شاگردان یحیی گل محمدی نیز برای رسیدن به رتبه سوم و کم کردن فاصله خود با صدر جدول در تلاش هستند و امیدوارند با پیروزی در این بازی خارج از خانه از روحیه لازم در آستانه دیدار آسیایی برخوردار شوند.
 
ذوب آهن در تقابل با گسترش بازیکن محرومی ندارد.
 
سایپا تهران - تراکتورسازی تبریز
 
دیدار سایپا و تراکتورسازی جدال بین تیم های همسایه در جدول رقابت های لیگ برتر است. 2 تیمی که با 35 امتیاز در رتبه های هفتم و پنجم  حضور دارند .
 
سایپا که تا چند هفته قبل در جمع مدعیان قرار داشت چند هفته ای است که در نتیجه گیری با افت روبه رو شده وهمین عامل سبب شده تا شاگردان مجید جلالی تا رتبه های میانی جدول سقوط کنند. دیدار با تراکتورسازی از آخرین فرصت ها برای حفظ امید خودروسازان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است اما با توجه به آسیب دیدگی آندرانیک تیموریان و محرومیت ابراهیم صادقی،نارنجی پوشان در کمربند میانی خود با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
در سوی مقابل تراکتورسازی با نتیج خوب در چند هفته اخیر لیگ خود را به تیم های بالا نشین جدول رسانده و در تلاش است با کسب سه امتیاز دیدار با سایپا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.سینا عشوری هافبک تبریزی ها با محرومیت انضباطی فرصت همراهی شاگردان امیرقلعه نویی در این دیدار را از دست داد.همچنین احتمال دارد خالد شفیعی به دلیل مشکلات شخصی نتواند در این بازی به میدان رود.
 
سپاهان اصفهان - ملوان انزلی  
 
با توجه به جایگاه سپاهان و ملوان در جدول لیگ این دیدار از حساسیت زیادی برای تیم های نیمه پایینی جدول لیگ برخوردار است.
 
شاید برای فوتبالدوستان غیر قابل باور باشد که سپاهان مدافع عنوان قهرمانی در هفته 24 برای فرار از تیم های در خطر سقوط تلاش می کند اما زردپوشان دیار نصف جهان با ایگور استیماچ کروات به حدی ضعیف نتیجه گرفته اند که سه امتیاز دیدار با ملوان به عنوان کشتی نجات آن ها تلقی شود.به همین دلیل سپاهان در تقابال با قوی سپید انزلی با تمام توان به میدان خواهد رفت تا رتبه یازدهمی خود را ارتقا دهد.فوزیل موسی اف هافبک ازبکستانی اصفهانی ها غایب سپاهان در این دیدار است.
 
در طرف مقابل ملوان انزلی که پس از حضور محمد احمدزاده مربی بومی خود روی نیمکت دست کم از لحاظ روحی شرایط مناسبی پیدا کرده امیدوار است با پیروزی در این بازی وضعیت بحرانی خود را در جدول لیگ سر و سامان دهد.محمد ستاری به دلیل محرومیت در این دیدار انزلی چی ها را همراهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار