ادعای اشتون کارتر: آمریکا با نفوذ نامطلوب ایران مقابله می کند

وزیر دفاع آمریکا مدعی شد نیروهای آمریکا با نفوذ نامطلوب ایران علیه دوستان و متحدان آمریکا مقابله می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از رویترز،" اشتون کارتر،" وزیر دفاع آمریکا مدعی شد نیروهای آمریکا با نفوذ نامطلوب ایران علیه دوستان و متحدان آمریکا مقابله می کنند.

وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی در دانشگاه "ام آی تی" گفت هم اکنون نیروهای آمریکا به همراه شرکای خود در ائتلاف ضد داعش حضور دارند تا داعش را تضعیف کنند و در نهایت شکست دهند. نیروهای آمریکا در اروپا با متحدان خود از ناتو آموزش می بینند و تمرین می کنند  تا در برابر تجاوزات روسیه بازدارندگی ایجاد کنند. آنها در آبهای آسیا و اقیانوس آرام حضور دارند تا امنیت مهمترین منطقه برای آینده آمریکا را همچنان برای  کشورها امن و باثبات و پررونق نگه دارند. نیروهای آمریکا در شبه جزیره کره در حال آماده باش و دفاعی هستند. نیروهای آمریکا با نفوذ نامطلوب ایران علیه دوستان و متحدان ما مقابله می کنند. نیروهای آمریکا در کنار همه این کارها از کشورمان نیز دفاع می کنند.

کارتر افزود برای اینکه ارتش آمریکا همیشه جلوتر از چالشها باشد و همچنان بهترین نیرو  در جهان باشد ، به شدت در نوآوری سرمایه گذاری می کند که از جمله آنها علوم روبوتیک، زیست فناوری، دفاع سایبری، جنگ الکترونیک، موتورهای فراصوت که می ‌توانند پنج برابر سریعتر از سرعت صوت حرکت کنند و بسیاری از زمینه های دیگر است.  






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
این اقا وزیر دفاع کشوری است که ادعا دارد ارباب دنیاست !!!!!!!
جالب است که ، ارباب دنیا از نفوذ کشوری در خاورمیانه بدون ارائه هیچگونه مشانه و مدرک و علائمی صحبت می کند !!!!!!!
دولت قلدر این اقای وزیر دفاع با توهم مفوذ ایران ملت بی گناه و بیدفاع یمن را روزانه با استفاده از دولت پلید ال سعود کشتار می کند !!!!!
واقعا چه دنیای مسخره ای آمریکائی ها درست کرده اند !!!!!
آخرین اخبار