بسته اینستاگردی(191)؛

بهترین شب خندوانه/ ژست اجرای احسان علیخانی/ حامیان محیط زیست در اینستاگرام پرستو صالحی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های هنرمندان و ورزشکاران  را که با تبریک سال نو به روز شده اند در اختیار شما کاربران قرار دهد.

علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود از ارادت بسیار زیاد  به مادر و همسرش گفت. 

اینستاگردی


ربیعی در این پست نوشت: سلام بر تمام زنان ایرانی همه مردها، به نوعی متاثر از زنان، روح انسانی، زندگی اجتماعی و حتی اقتصادی خود را می سازند. من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. تاثیرات شدید رفتاری و اخلاقی مادرم "بلقیس خانم" با گذشت زمان نه تنها کمتر نشده بلکه هنوزاثرگذاری عمیقی بر زندگی امروز من دارد.
یکی از الطاف خداوند به من این بود که با مهربانی همسرم، سعادت زندگی در کنار پدر و مادرم و خدمت به آنها را تا پایان عمرشان داشتم. مادرم در اوایل سال هشتاد و چهار به رحمت خدا رفت. در طول سالیان پس از فقدان مادر، هنوز وقتی دچار سختی می شوم مادرم با همان چادر سفید و گلهای آبی، در خواب سرم را بر زانویش می گذارد ودر حالیکه با انگشتانش لابلای موهایم را مورد نوازش قرارمی دهد برایم دعا می کند.

یادم می آید در روزی که در مجلس شورا درزمان گرفتن رای اعتماد، با تهمت های ناجوانمردانه و حملات ناروا، فشار روحی سنگینی به من وارد شده بود، هم چنین در تلخ ترین شب زندگی ام که پس ازیک کمای طولانی "محمد جوادم" فوت کرد و در برخی فشارهای اجتماعی و سیاسی، مادر باز هم مرا در خواب به آغوش کشید و به من آرامش و قوت قلب داد.یکی از سیره های رفتاری مادرم، بخشش از آنچه که خودمان هم نداشتیم یا کم داشتیم، بود.

مادرم وقتهایی که غذای "بودار" در خانه کوچک مان طبخ می کرد، چون معتقد بود بوی غذا ممکن است باعث هوس همسایه ها شود و چیزی نداشته باشند، با وجود سختی زندگی همیشه برای دو همسایه چپ و راست، مقداری غذا می فرستاد. من امروز نام آن را "حق بوی همسایگی" می گذارم.فراموش نمی کنم زمانی را که "مشهدی خانم" از مادرم درخواست چراغ پریموس کرد و با آنکه ما نداشتیم، مادر به سنت خود که هیچ کس را رد نمی کرد سبب شد که من از "معصومه خانم" همسایه دیگر چراغی به امانت گرفتم و به او دادم و تا بازپس داده شدن چراغ، ماجرایی داشتیم.
حکایت قرض گرفتن پول از دیگران برای کمک به نیازمندی که از مادر طلب کمک کرده بود حکایتی تکراری در خانه کوچک ما بود.خیلی دلم می خواهد با خصیصه های اخلاقی پدر و مادرم زندگی کنم. چقدر امروز به این گونه رفتار نیازها داریم.در طی سالهایی که در سعادت آباد زندگی می کردیم همسر زنده یادم "نرگس" خیریه ای در زیرزمین به پا کرده بود که در آنجا تعدادی از زنان سرپرست خانوار غذا طبخ کرده و به فروش می رساندند. هنوز هم زنان نیازمندی که در لیست خیریه "نرگس" جای داشتند را پی گیری می کنم. من از "نرگس" سپاسگزارم که هم همسر و مادر خوبی بود و هم برای مادرمن، دختری قدرشناس. جالب است که سال و چهلم هر دو در یک زمان برگزار شد.

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود از تعریف نقشه راه این وزارتخانه گفت.

اینستاگردی

واعظی در این پست نوشت: در روزهای ابتدای سال جدید نقشه راه وزارت ارتباطات را بر اساس تلاش برای تحقق شعار مقام معظم رهبری تعیین کردیم.

صفحه اینستاگرام منتسب به دکتر سعید جلیلی نوشت:محمد جواد جلالفرد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و عضو اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی که هفته گذشته در سن بیست و پنج سالگی به علت عارضه قلبی درگذشت از فعالان موثر جنبش دانشجویی بود که نقش مهمی در پیگیری و مطالبه مشکلات مستضعفین از مسوولان بویژه در عرصه مسکن مهر داشت.
به همین مناسبت عصر روز یکشنبه دکتر سعید جلیلی در تماس با پدر مرحوم جلالفرد گفت: ایشان واقعا جوان ارزشمند و توانمندی برای انقلاب و اسلام بود و حقیقتا به شما تبریک عرض میکنم برای تربیت چنین فرزندی و تسلیت عرض میکنم برای فقدان چنین برادر ارزشمندی. خداوند به شما صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید. ان شاالله که خداوند ایشان را با شهدا محشور کند.

اینستاگردی



احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خودبا انتشار عکس دوران کودکی اش نوشت: سلام و ممنونم از اين همه لطف و محبت شما دوستان عزيزم، منم مثل شما امروز آمار برنامه هاي تحويل سال در اخبار ديدم و خيلي خوشحال شدم بابت اين اتفاق، بازم به همه همكارام در تمام شبكه ها خسته نباشيد ميگم و ممنونم از همكاراي خودم در برنامه سه ستاره و از شما عزيزانم سپاسگزارم كه هميشه هستيد با انرژيتون با نقدهاتون با اَدَبتون با همه دقت و وسواستون ،،، شاد باشيد.
تماشاگر شما : احسان عليخاني
 توضيح عكس: بنده در سه سالگي ، منزل خاله جان با لباس پلوخوري و ژست مجري گري احتمالاً.

اینستاگردی


روناک یونسی با انتشار عکسی از خود و خواهرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: دلخوری ها را نگرانی ها را به موقع بگوييد.حرفهای خود را به یک دیگر با "کلام" مطرح کنيد؛ نه با" رفتار" که از کلام همان برداشت می شود که شما می گوييد؛ولی از رفتارتان هزاران برداشت. همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری ،برای جبران این غفلت ها به ما دهد ،کسانی را که دوست داری ،همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آنها علاقه و نیاز داری ،مراقبشان باش. "گابریل گارسیا مارکز" من و خواهر عزيزم 

اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی هم با تصویر زیر به روز شد.

اینستاگردی

پرستو صالحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هنرمندان حاميان محيط زيست اولين قرار



اینستاگردی

رامبد جوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از بهترین شب های خندوانه با حضورکیومرث پوراحمدمردی که برای ما خاطرات داستانهای ساده وشیرین مجید را به یادگار گذاشته تا حس کودکانه را از یاد نبریمپیشنهاد می کنیم"کفشهایم کو "او را در سینما ببینیم.نه اینکه این فیلم بهترین فیلم او باشدبرای اینکه بگوئیم هنوز در کنار او هستیم احترام موئی را که در سینما و تلویزیون با صداقت و شرافت سپید کرده داریمو می خواهیم که بماند و بسازد.

اینستاگردی


صفحه اینستاگرام منتسب به ریاست جمهوری ضمن انتشار عکسی از دیدار دکتر روحانی و وزیر ارتباطات نوشت: ديدار و جلسه دكتر روحانى رياست محترم جمهور با وزير و مديران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


اینستاگردی



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
واقعا که احسان بی نظیری
بهترینارو برات آرزو میکنم
سالت عسل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
عالی بود.....
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
دمتون گرم
آخرین اخبار