هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

قدرت نمایی نماینده ایران مقابل ازبک ها/نماینده عربستان تحقیر شد+جدول

ذوبی ها پس از تساوی در خانه حریف، امشب برای دومین بار در برابر بنیادکار قرار گرفتند و در نهایت با نتیج 5 بر 2 پیروز میدان شدند.

ذوب آهن 1 - بنیادکار 0به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاگردان گل محمدی که تنها تیم بدون شکست ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند، پس از دو تساوی و یک پیروزی و بدون گل خورده، امشب در چهارمین بازی خود در برابر بنیادکار ازبکستان قرار می گیرند و بدون شک شاگردان گل محمدی به دنبال این هستند تا کسب امتیاز در مقابل این تیم خود را به رده اول جدول گروه دوم برسانند.  

ذوب آهن ایران: 

محمد رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، ولید اسماعیل، علی حمام، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده، احسان پهلوان و کاوه رضایی 
سرمربی: یحیی گل محمدی 

بنیادکار ازبکستان: 

زوخوروف، بولجات، شوراخمدوف، آشاماتوف، کومیلوف، آلمپیجویچ، ساتو، شوکوروف، خامداموف، نسیم اف، شومورودوف
سرمربی: سرگئی لوشان

گل:
وب آهن ١ بنیادکار ٠ (دقیقه ٣، دانیال اسماعیلی فر): ذوبی ها خیلی زود توانستند به گل برسند، پاس احسان پهلوان را دانیال اسماعیلی فر بیرون از محوطه جریمه حریف دریافت کرد و پس از چند گام و ورود به محوطه ضربه محکم خود را روانه گوشه دروازه حریف کرد و به این ترتیب گل اول این بازی را رقم زد.

ذوب آهن 2 بنیادکار 0 (دقیقه 34، وحید محمدزاده): کرنر ارسالی از جناح راست را مدافع پیش تاخته ذوبی ها به زیبایی وارد دروازه حریف کرد، ضربه سر وحید محمدزاده آنقدر محکم و فنی بود که کاری از دست زوخوروف برنیاید.

ذوب آهن 3 بنیادکار0 (دقیقه 50، مهدی رجب زاده): یک و دوی دیدنی حدادیفر و کاوه رضایی باعث شد تا مهاجم ذوبی ها از کناره محوطه و نزدیک خط اوت توپ را با یک پاس عرضی به رجب زاده برساند و کاپیتان ذوب آهنی ها نیز در حالی که بازیکنی را روبروی خود نمی دید دروازه خالی از دروازه بان ازبکستانی ها را برای بار سوم باز کرد.

ذوب آهن 4 بنیادکار 0 (دقیقه 69، کاوه رضایی): فرار دیدنی رضایی از کمند مدافع حریف باعث شد تا او با استفاده از سرعت خود با دروازه بان حریف تک به تک شود و با ضربه ای دقیق گل زیبای خود را به ثمر برساند.

ذوب آهن 4 بنیادکار 1 (دقیقه 77، ساتو مینوری): حمله خطرناک بنیادکاری ها توسط مینوری آغاز شد و نسیم اف پاس وی را با ضربه سر به سمت دروازه ذوبی ها زد اما مظاهری با واکنشی فوق العاده این توپ را برگشت داد، در برگشت و با شوت راه دور تیز دروازه ذوبی ها لرزید و توپ ریباند را ساتو مینوری با ضربه سر وارد دروازه ذوبی ها کرد.

ذوب آهن 5 بنیادکار 1 (دقیقه 87، مرتضی تبریزی): کاپیتان این دقایق ذوبی ها پشت مدافعان حریف صاحب توپ و پس از حرکت پا به توپ با ضربه ای به موقع توپ از کنار دروازه بان حریف وارد دروازه کرد.

دوب آهن 5 بنیادکار 2 (دقیقه 89، نورماتوف): تنها کرنر ازبکستانی ها در آخرین دقیقه بازی روی دروازه ذوب آهنی ها با ضربه بازیکن تعویضی این تیم دروازه مظاهری برای دومین بار باز شد.

دقایق حساس:

دقیقه 17: شوکوروف از پشت محوطه ذوبی ها اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه این تیم ایجاد کرد اما شوت او را رشید مظاهری مهارکرد.
دقیقه 21: فرار کاوه رضایی از بین مدافعان بنیادکار چیزی نمانده بود تا او را با دروازه بان حریف تک به تک کند اما زوخوروف زودتر از او به توپ رسید و این ضربه را مهارکرد.
دقیقه 25: ارسال ذوبی ها از جناح راست با ضربه سر خطرناک کاوه رضایی روبه رو شد اما باز هم دروازه بان حریف این موقعیت را از آن خود کرد.
دقیقه 30: یک شوت دیگر از بازیکنان بنیادکار البته این بار از فاصله دور به سمت دروازه ذوب آهن روانه شد اما این توپ نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 38 – علی حمام پشت محوطه جریمه به توپ رسید و پاس رو به بیرون هم بازیان خود را دریافت کرد اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 42 – شومورودوف با پاس ارسالی هم بازیانش دروازه ذوبی ها را تهدید کرد اما توپ او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61 – خامداموف تنها موقعیت ازبکستانی ها را در نیمه دوم روی دروازه ذوبی ها به وجود آورد اما شوت او از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.
دقیقه 62 – کاوه رضایی بازهم به مانند گل دوم ایجاد فرصت کرد و با پاس عرضی خود دروازه حریف را تهدید کرد اما این بار رجب زاده به توپ نرسید.
دقیقه 63 – حمله بنیادکاری ها روی دروازه ذوبی ها خطرناک بود اما عملکرد خوب هادی محمدی باعث دفع این توپ شد.



قدرت نمایی نماینده ایران مقابل ازبک ها/نماینده عربستان تحقیر شد


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
باااااریکلا بهشون.
آخرین اخبار