استخدام 15 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای سال تحصیلی جدید 15 هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

دکتر موسی‌پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان از همان ابتدا که وارد دانشگاه می‌شوند به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمده و برای این عزیزان حقوق رد می‌شود.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان کار تربیت و آموزش نیرو در جهت کار در قسمت‌های مخالف وزارت آموزش و پرورش است و این دانشگاه  زیر نظر مستقیم وزارتخانه اقدام می‌کند.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه امسال 15هزار نفر وارد آموزش و پرورش می‌شوند، افزود: وزارت آموزش و پرورش در سال 94 آزمون استخدامی برگزار کرد که در آن امتحان تعدادی از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌های کشور قبول شدند و برای جذب در وزارت آموزش و پرورش، واحدهای تکمیلی را در این دانشگاه سپری کرده و شانس استخدام در این وزارتخانه را دارا هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارتخانه هر میزان نیازی که اعلام کند دانشگاه فرهنگیان تمهیدات لازم را برای آموزش آنها فراهم می‌کند و این دانشگاه دقیقا همان سیاست‌های وزارتخانه را انجام می‌دهد چرا که این دانشگاه اساسا کارگزار وزارت آموزش و پرورش است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.