پاسخ به سوالات کاربران؛

چگونه می توان مرورگرفایرفاکس را به روزرسانی کرد؟

شما با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما آموزش میدهیم می توانید فایرفاکس خود را به روز کنید.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ افرادی که به وب گردی عادت کرده اند، مطمئنا گاهی متوجه این می شوند که مرورگری که با آن در حال وب گردی هستند مشکلاتی دارد که این می تواند موجب تغییر نظر آنان و انتخاب یک مرورگر دیگر شود.


تنها با

فایرفاکس عموما به طور اتوماتیک مرورگر های کاربران را بروز رسانی می کند و تنها با یک اعلان که در سمت راست و پایین مرورگر به شما می گوید که مرورگر شما بروز رسانی شده و برای اعمال نیاز مند به یک بار ریست مرورگر است.


آموزش نحوه بروزرسانی مرورگر فایرفاکس :

برای اینکه بدانید مرورگر شما هم اکنون بروز است یا نه و فایرفاکس تان با چه ورژنی هم اکنون فعال است کافیست به بخش منوی فایرفاکس بروید و از آنجا به بخش HELP MENU بروید:

تنها با

با کلیک بر این گزینه، یک لیست از گزینه ها برای شما نمایش داده می شود. اگر آخرین گزینه یعنی ABOUT FIREFOX کلیک کنید به راحتی می توانید اطلاعاتی در مورد مرورگر خود ببینید.

تنها با

با کلیک بر این گزینه، اطلاعات پایه ای و مورد نیاز شما در مورد مرورگر فایرفاکس نمایش داده می شود. به محض کلیک بر این گزینه، کادری مشاهده می کنید که در آن در مورد ورژن کنونی فایرفاکستان نوشته است.

تنها با

در ادامه فایرفاکس با بررسی بروز بودن مرورگر شما و حتی جستجو برای در دسترس قرار دادن نسخه جدید، به کارش ادامه می دهد. اگر نسخه شما به روز نیست، به طور اتوماتیک شروع به دانلود و بروز رسانی می کند در غیر اینصورت با دیالوگی به شما می گوید که سیستمان بروز است.

تنها با


بنابراین از طریق این مسیر می توانید به جزییات کامل در مورد بروز بودن مرورگر خود دست پیدا کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
لطفا در مورد آپدیت کردن اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم هم توضیح دهید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
مفید بود از اینجور مطالب بیشتر بذارید
آخرین اخبار