افزایش تعداد مراکز رشد دانشگاه آزاد تا سقف 150 مرکز تا سال 96

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از افزایش چند برابری تعداد مراکز و واحدهای فناور رشد از 36 به 150 مرکز تا سال 96 خبر داد.

ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به سند چشم‌انداز توسعه‌ی تدوین شده برای دانشگاه باید بتوانیم تعداد مراکز رشد را تا سال 96 به 150 مرکز رشد و 800 واحد فناور برسانیم، این در حالی است که هم اکنون 36 واحد رشد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی در ادامه گفت: این مراکز رشد با همکاری پارک‌های علم و فناوری هستند و یا با مجوز شورای گسترش وزارت علوم و بهداشت حدود 10 سال است که مشغول به فعالیت هستند. 

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از زمان شروع به کار این دانشگاه تاکنون 85 مرکز رشد، 712 هسته، واحد و شرکت فناور مستقر شده‌اند. 

واشقانی با تاکید بر اینکه تعداد واحدهای فناور باید رشد داشته باشند، خاطر نشان کرد: ارزیابی فناوری و ایده در دنیا، جلب حمایت سرمایه گذاران، ارائه خدمات و تجهیزات فیزیکی، نرم افزار و سخت‌افزار و مهم‌تر از همه ایجاد 5 هزار فرصت شغلی از جمله نتایج و سیاست‌های پارک‌های علم و فناوری است. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
ایا حدف پایان نامه های دانشگاه ازاد از مهر ماه صحت دارد؟
آخرین اخبار