تبریز؛

والیبالیست دانش آموز هشترودی در راه تیم ملی

مربی تیم ملی والیبال دانش آموزان ایران گفت: دانش آموز والیبالیست هشترودی به اردوی تیم ملی والیبال دانش آموزی دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فتاح موسوی خاطر نشان کرد: این والیبالیست دانش آموز تنها نماینده استان آذربایجان‌شرقی در اردوی تیم ملی می‌باشد که در مسابقات جهانی صربستان که در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد.

وی افزود: حسین علی اکبر پور مدت 4 سال است که با کمترین امکانان در هشترود والیبال بازی می‌کند و قبل از وی "وحید پیشوی، سید میثم موسوی، محمد طاهری، علی محمد کاظمی و عباس علوی" در اردوهای ادواری تیم ملی نوجوانان حضور داشتند.

این مدرس بین المللی والیبال اظهارکرد: مشکلات ورزش هشترود تمامی ندارد و تیم والیبال بزرگ سالان هشترود به خاطر بی توجهی اداره ورزش و جوانان به ورزش و ندادن 500 هزار تومان اعتبار برای شرکت در مسابقات،نتوانست راهی مسابقات شود و این تیم با اسم اداره ورزش و جوانان چاراویماق راهی مسابقات شد که باید از رئیس این اداره قدردانی شود.

وی ادامه داد: هشترود پیشینه والیبالی دارد و در سال 84 در لیگ برتر تیم‌داری کرده است و در آن زمان قطب والیبال استان به حساب می آمد که با بی مهری مسئولین رشته والیبال در هشترود تعطیل شده است.

فتاح موسوی ادامه داد: به خاطر تعطیلی والیبال در هشترود تا به حال هیچ مسئولی پاسخگو نبوده و پیگیر ماجرا نشده است که جا دارد از نماینده منتخب مردم هشترود و چاراویماق و فرماندار منطقه بخواهیم توجه بیشتری به ورزش بخصوص والیبال داشته باشند.

گفتنی است: طی مراسمی قهرمانان نامی هشترود سید علی موسوی سرمربی پیشین تیم ملی بزرگ سالان والیبال نشسته کشور، سید ابراهیم فتاح موسوی مدرس بین المللی والیبال، علی علیزاده داور بین المللی کشتی و تنی چند از ورزشکاران نامی هشترود همراه با دانش آموزان هنرستان خوارزمی کل محوطه بیمارستان امام حسین(ع) را بعد از شخم زدن در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست گل کاری کردند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.