سلیمانی: کسی نمی تواند توانمندی احسانی را زیر سوال برد

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: در رابطه با احسانی فکر نمی کنم کسی در کاراته بتواند توانمندی وی را زیر سوال برد و باید اضافه کنم تا بحال هیچگونه بی احترامی از وی ندیدم.

سلیمانی: کسی نمی تواند توانمندی احسانی را زیر سوال برد/ اگر بی احترامی باب شود نوبتی است

علیرضا سلیمانی عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته کشور، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: اخیرآ مصاحبه هایی شده که واقعآ غیرمنصفانه بود و مطالبی که درباره جناب احسانی بیان شده است به دور از انصاف است . 

سرمربی سابق تیم ملی کاراته کشور تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی مربیان و قهرمانان عزیز تقاضا می کنم خویشتن داری بیشتری داشته و متوجه باشند که اگر بی احترامی ها باب شود نوبتی است . 

سلیمانی یادآور شد: در رابطه با جلسه کمیته فنی که 7 ساعت طول کشید، به این دلیل بود که بعضی از دوستان اصرار داشتند که خارج از دستور جلسه صحبت کنند و مسلمآ در این شرایط یکی از وظایف دبیر کمیته فنی برگرداندن مسیر بحث به سمت دستور جلسه بود . 

وی ادامه داد: شاید برخی از دوستان تحمل این قضیه را نداشتند که البته نشان از ناپختگی آن ها است و امیدوارم مرور زمان قضیه را حل کند. 

عضو کمیته فنی فدراسیون خاطرنشان کرد: در رابطه با خروجی جلسه کمیته فنی نیز باید بگویم که تصمیم اصلی زمانی گرفته شد که جناب طباطبایی اعلام کردند به دلیل تعدد کاندیداها، احتمال زمان تأیید صلاحیت کاندیداها طولانی خواهد شد و به دلیل در پیش بودن مسابقات جهانی تمام اعضای کمیته فنی صد در صد موافق انتخاب سرمربی تیم های ملی بودند، که البته در حد شاخص های سرمربی بحث بود که در آینده نزدیک سرمربی به امید خدا انتخاب خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار