شکوری: برد کمترین حق سایپا بود

مدافع تیم فوتبال سایپا پس از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان پیروزی را کمترین حق نارنجی پوشان دانست.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری درباره دیدار سایپا و سیاه جامگان گفت : بازی در نیمه اول کیفیت چندان بالایی نداشت اما در نیمه دوم سایپا موقعیت های گل زیادی خلق کرد و اگر در زدن ضربات آخر کمی تمرکز داشت باید با اختلاف دو یا سه گل به پیروزی می رسید.
 
وی افزود: مساوی به سود هیچ یک از تیم های سایپا و سیاه جامگان نبود. البته حریف نباید از این نتیجه چندان ناراضی باشد چرا که می توان گفت برخلاف سایپا موقعیت گل نداشت. می توانستیم با برد در بازی امروز چند پله صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. به نظر من کمترین حق سایپا مقابل سیاه جامگان برد بود.
 
مدافع سایپا در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بازیکنان این تیم به دلیل استرس نمی توانند موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند، بیان کرد: من هم قبول دارم که در تیممان استرس وجود دارد اما امیدوارم با غلبه براین موضوع در دیدارهای آینده نتایج خوبی بگیریم.
 
شکوری درباره شانس ضعیف سایپا برای کسب سهمیه آسیا اظهار کرد: با نتایجی که سایپا در چند بازی اخیر گرفته تا حدود زیادی فرصت آسیایی شدن را ز دست داده ایم. البته در این موضوع آسیب دیدگی چندین بازیکن تاثیر گذار نقش داشته است. با این وجود تا پایان فصل برای کسب نتایج و جایگاهی خوب دست از تلاش نمی کشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار