ادبیات در هفته‌ای که گذشت؛

آمادگی صددرصدی سالن‌های نمایشگاه کتاب

صد در صد سالن‌هایی که پیش از این قول آمادگی آن برای نمایشگاه کتاب داده شده بود، آماده تحویل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید حسینی، مدیرعامل موسسه نشر شهر از آمادگی صد در صدی سالن‌های برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این سالن‌ها آماده تحویل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و امور انسانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور بن‌کارت‌های مجازی به جای بن‌کارت‌های فیزیکی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت. و اظهار داشت: ثبت نام دانشجویان از ساعت 8 صبح شنبه 28 فروردین آغاز می‌شود.

مرکز اسناد انقلاب اسلامی بسته کتب شعر انقلاب اسلامی با عناوین «منظومه عشق»، «جریان‌شناسی شعر انقلاب اسلامی»، «حال اهل درد»، «شعر مقاومت و دفاع مقدس» و «قیصر شعر» را برای بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران معرفی کرد.

سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی نشر و کتاب استان کردستان بازدید کرد. وی در این بازدید پیرامون دانلود غیرمجاز کتاب گفت: هماهنگی‌های خوبی با مرکز رسانه‌های دیجیتال و قوه قضاییه در این باره انجام شده است.

مدیر عامل مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی از استقرار 300 دستگاه تاکسی ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب خبر داد. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل حمل و نقل شرکت ریلی رجا نیز میزان تخفیف بلیط قطار ویژه دانشجویان شهرستانی جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را 30  درصد بیان کرد.

تعدادی از خانواده‌های ساکن شرق تهران به همراه فرزندانشان در یک حرکت اعتراضی خواستار بازگشایی بیست و هشتمین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پایتخت از سوی شهرداری تهران شدند.

هیئت انتخاب و خرید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه 550 خود، خرید 27 هزار و 80 عنوان کتاب را از ناشران تصویب کرد. 



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.