با موافقت نمایندگان؛

ارجاع تبصره مربوط به نحوه هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از یارانه‌ها به کمیسیون تلفیق

با موافقت نمایندگان بخش هزینه‌ای تبصره یارانه‌ای لایحه بودجه برای رفع ابهام به کمیسیون ارجاع شد.

ارجاع تبصره مربوط به نحوه هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از یارانه‌ها به کمیسیون تلفیق
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز (شنبه 28 فروردین ماه) در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال 95 کل کشور با ارجاع بخش هزینه‌ای تبصره 14 به کمیسیون تلفیق بودجه به دلیل رفع ایرادات موافقت کردند.

پورابراهیمی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، ضمن اشاره به اشکال این تبصره اظهار داشت: تسهیلات ذکر شده در این تبصره باید مشخص شود که به منظور سود تسهیلات، خوداشتغالی و ... در نظر گرفته خواهد شد که این موضوع در این بند الحاقی تبصره 13 ذکر نشده است.

وی ادامه داد: لذا باید به کمیسیون این تبصره ارجاع داده شود تا مورد اصلاح قرار گیرد.

لاریجانی رئیس مجلس نیز ضمن تاکید بر وجود این ایراد در تبصره 13 گفت:  ایراد دیگری که مورد اشاره نوبخت نیز بود، این است که کلمه منابع حاصل از اجرای این تبصره که در بند الحاقی 4 ذکر شده دارای ابهام است و باید به منابع حاصل از اجرای بند الحاقی 1 که منظور کمیسیون هم همین بوده، تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: همچنین تسهیلات اشتغال نیز کمی مشخص‌تر شده و رفع ابهام شود، لذا به منظور ارجاع این تبصره به کمیسیون تلفیق بودجه رای گیری خواهیم کرد.

اما در ادامه دستگاه رای‌گیری به دلیل داشتن ایراد مورد استفاده قرار نگرفت و لاریجانی اعلام کرد از روش قیام و قعود استفاده خواهد کرد.

براین اساس، کسانی که با رفع اشکال و ارجاع این تبصره به کمییون تلفیق موافق بودند، ایستادند.

لاریجانی در پایان اعلام کرد که ارجاع این تبصره به کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد و امروز که قرار است در مورد بحث بنزین در این کمیسیون تصمیم‌گیری شود، این موضوع نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، اگرچه پیشنهادی نیز کمیسیون صنعت در این رابطه داشته که آن هم بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایندگان ، لایحه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار