علی نیک رفتار دبیر دومین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران شد

علی نیک رفتار رئیس انجمن عکاسان سینمای ایران از طرف شورای سیاستگذاری این جشن، به عنوان دبیر دومین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان سینمای ایران؛ علی نیک رفتار رئیس انجمن عکاسان سینمای ایران از طرف شورای سیاستگذاری این جشن متشکل از آقایان شهاب‌الدین عادل، حافظ احمدی، نادر فوقانی و بهرنگ دزفولی‌زاده به عنوان دبیر دومین جشن عکاسان سینمای ایران انتخاب شد. همچنین از سوی دبیر جشن، محمد مهدی دل خواسته نیز به عنوان دبیر اجرایی و حسن شجاعی به عنوان دبیر مسابقه عکس انتخاب شده‌اند.

همکاران و عکاسان محترم سینما برای دیدن فراخوان مسابقه می‌توانند به سایت رسمی انجمن عکاسان سینمای ایران به نشانی www.irssp.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که شرکت برای کلیه عکاسان سینمای ایران (عضو انجمن و غیر عضو) آزاد است و عکس فیلم‌های سینمایی تولید و یا اکران سال 1394 شرایط حضوردراین مسابقه را دارند.

آخرین مهلت ارسال عکس‌های سینمایی به دبیرخانه جشن 31 فروردین ماه 1395 در نظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند تا این زمان آثار خود را به خانه سینمای شماره دو به آدرس وصال شیرازی، نرسیده به چهارراه طالقانی، پلاک 28- از ساعت 13 الی 19 به دبیر این بخش تحویل نمایند.

دومین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران 23 اردیبهشت ماه در باغ موزه قصر برگزار خواهد شد.

ضمنا فعالیت اعضای اجرایی جشن از مدتی قبل در ستاد دومین جشن عکاسان سینمای ایران آغاز شده است و با توجه به دارا بودن شرایط حضور آن‌ها در مسابقه، به دلیل بر عهده گرفتن فعالیت‌های اجرایی در بخش‌های مختلف، تنها در بخش جنبی این رویداد شرکت می‌نمایند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار