مذاکره ایران و آمریکا برای ساخت یک فیلم ایرانی/ احتمال حضور مهناز افشار، فرهاد اصلانی و بهرام رادان در «سردبیر»

سرتیپی از ساخت فیلم مشترک با آمریکا خبر داد.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر ساخت فیلمی مشترک با کشور آلمان به کارگردانی مصطفی کیایی را در دستور کار داریم که بخشی از سرمایه‌گذاری آن را کلن آلمان انجام می‌دهد. امیدوارم امسال بتوانیم این فیلم را کلید بزنیم. همچنین مذاکراتی را جهت ساخت فیلمی مشترک با آمریکا انجام دادیم که امیدوارم آن نیز به نتیجه برسد.

این تهیه‌کننده همچنین در مورد آخرین وضعیت اکران «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران بیان کرد: طی یکی دو هفته آینده پروانه نمایش این فیلم صادر می‌شود و در عید فطر اکران خواهیم کرد.

سرتیپی در خصوص ساخت فیلم «سردبیر» به کارگردانی مجید جوزانی گفت: پیش تولید این اثر حدود یکی دو هفته آینده آغاز خواهد شد. در مورد انتخاب بازیگر با چهره‌هایی چون مهناز افشار، فرهاد اصلانی و بهرام رادان مذاکراتی داشتیم اما حضور آنها هنوز قطعی نشده است.  



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
همینو کم داشتیم فقط
فیلم مشترک با برادر آمریکا !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
با سلام .کارگردانان و دست اندرکارانی که مجوز ساخت این فیلمهای مشترک رو میدن لازمه که توجهی به هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص نفوذ دشمنان به بهانه های مختلف ازجمله درعرصه های هنری و ... که اول فروردین ماه 95 در حرم امام رضا علیه السلام فرمودند، داشته باشند که یه وقت خدای نکرده ناخواسته عامل نفوذی اجانب نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
حتماّ در مورد برجام است، بالاخره پس از تدریس برجام در آموزش و پرورش، ساخت فیلم هم جزّ اهم واجبات است، اما پیشنهاد میدهم فیلم نامه را خودمان بنویسیم که آمریکاییها دبه نکنند.
آخرین اخبار