رئیس انجمن اولیاء و مربیان کهگیلویه و بویراحمد:

14هزار نفر در انجمن‌های اولیاء و مربیان عضویت دارند

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از عضویت 14هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان در انجمن‌های اولیاء و مربیان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نورمحمد رحیمی صبح امروز در نشست شورای انجمن اولیاء و مربیان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم انجمن و اولیاء اظهار کرد: 14 هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان در انجمن‌ها عضو هستند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: عضویت در این انجمن‌های ظرفیت مناسبی برای تحقق شعار سال دارد.

وی گفت: آموزش و پرورش اساس و بنیان فرهنگ جامعه است و تحقق برنامه‌های در این زمینه مستلزم همراهی و همکاری اولیاء و دانش‌آموزان است.

رحیمی عنوان کرد: انجمن‌های اولیاء و مربیان و ارتباط خانه و مدرسه نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارد.

این مسئول اظهار کرد: انجمن اولیاء و مربیان فرصت خوبی برای استفاده از توانمندی و تخصص اولیاء دانش‌آموزان در پیشبرد امور مدرسه است.

رحیمی تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 2 هزار انجمن اولیاء و مربیان از پنج تا 9 عضو با محوریت و تحقق شعار سال در خانواده‌ها فعالیت می‌کنند.

این مسئول افزود: بیش از 4 هزار و 400 نفر از فرهنگیان در اشتراک پیوند مجلات عضویت دارند که دوره‌های آموزشی خوبی برای این فرهنگیان برگزار شد.

وی، توزیع 14 هزار بسته آموزشی با تبلیغ مصرف بهینه برق بین دانش‌آموزان و تجلیل از 120 مدرسه برتر در موضوع انجمن اولیاء و مربیان از مهم‌ترین عملکرد انجمن و اولیاء و مربیان دانست.

رحیمی ارائه روش‌های صرفه‌جویی، تقویت خلاقیت و ابتکار در زمینه اقتصاد مقاومتی، ارائه راهکارهای تولید در استان و استفاده بهینه برای دانش‌آموزان را از دیگر اقدامات انجمن اولیاء و مربیان استان دانست.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.