اهواز؛

تقدیر از اساتید و طلاب مدرسه ولی‌عصر(عج) اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسمی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین تجلیل از طلاب و اساتید مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و سایر مسئولان حوزه علمیه خوزستان در ساختمان این مدرسه علمیه برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی‌عصر(عج)، بابیان این‌که فعالیت‌های این مدرسه به‌صورت کلی پژوهش محور است، اظهار داشت: این برنامه در راستای تقویت بنیه‌های پژوهشی طلاب است که خوشبختانه امروز آثار خوبی را به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام موسوی، راه‌اندازی کارگروه‌های علمی به‌صورت خودجوش توسط اساتید و طلاب سطح 3 و سطح 2 است را دیگر اقدام مهم این مدرسه خواند و بیان داشت: کارگروه‌های «سیر عقلی تفکر دینی»، «خطابه عربی»، «ادبیات عرب»، «اصول فقه» و «روش تدریس و کلاس داری» هم‌اکنون در این مدرسه علمیه فعال بوده و با جدیت کارهای علمی خودشان را پیگیری می‌کنند.

در ادامه، آیت‌الله موسوی جزایری نیز ضمن ابراز خرسندی از وجود طلابی با بصیرت و ولایت مدار در خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که ما در اهواز، از بابت اسلام و حوزه انقلابی هیچ مشکلی نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، مدرسه ولی‌عصر(عج) را مدرسه‌ای ممتاز و توانمند در تربیت طلاب نمونه خواند و اظهار داشت: از برگزیده شدن این مدرسه علمیه در سطح کشور که حتی زبان مسئولین را هم به مدح و ثنا گشوده است، خرسندیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.