اهواز؛

ثبت‌نام بیش از 1200 دانشجو در مراسم ازدواج دانشجویی

یک‌هزار و 202 زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان در نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند که اعزام آن‌ها به مشهد مقدس در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: امسال کسانی که تاریخ عقدشان از مهرماه 93 تا پایان مهرماه 94 بوده است، از ابتدای آبان‌ماه تا آخر آذرماه فرصت داشتند از طریق سامانه اینترنتی در این مراسم ثبت‌نام کنند؛ همچنین امکان ثبت‌نام در این مراسم برای اساتیدی که در تاریخ مشخص‌شده عقد کرده‌اند نیز فراهم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده افزود: هدیه‌ای که از سوی دفتر مقام معظم رهبری به این زوج‌ها اعطا می‌شود، سفر زیارتی به مشهد مقدس است که در این سفر هزینه‌های اقامت آن‌ها از سوی دفتر نهاد تقبل می‌شود اما هزینه ایاب و ذهاب برعهده زوج است.

وی در ادامه اظهار داشت: البته بعضی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه آزاد هزینه ‌ایاب و ذهاب را نیز پرداخت می‌کنند؛ همچنین برخی دانشگاه‌ها بنا به رویکرد خود یک مراسم جشن برگزار می‌کنند یا هدایایی برای دانشجویان در نظر می‌گیرند.

جوانمردزاده خاطرنشان کرد: از این تعداد 111 زوج از دانشگاه شهید چمران، 101 زوج از دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، 39 زوج از دانشگاه پیام نور اهواز و 88 زوج نیز از دانشگاه آزاد اسلامی اهواز هستند.

دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: از ابتدای دی تا اوائل اسفندماه گذشته 318 زوج دانشجو از دانشگاه‌های استان به مشهد مقدس اعزام شدند؛ همچنین یک کارون 20 فروردین‌ماه اعزام شد و پیش‌بینی می‌شود که اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه یابد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.