طبق مصوبه مجلس؛

وزارت صنعت موظف به واریز درآمدهای واردات و تولید محصولات دخانی به خزانه‌داری شد

نمایندگان وزارت صنعت را موظف کردند تا درآمدهای حاصل از واردات و تولید محصولات دخانی را به خزانه داری واریز کنند.

وزارت صنعت موظف به واریز درآمدهای واردات و تولید محصولات دخانی به خزانه‌داری شد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، 31 فروردین) مجلس در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 95 با بند (ج) تبصره 7 موافقت كردند.

وكلاي ملت با 112 رأی موافق، 33 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر در مجلس کل بخش درآمدی تبصره 7 لایحه بودجه را به تصویب رساندند که بر اساس بند (ج) آن وزارت صنعت مکلف به واریز درآمدهای حاصل از واردات و تولید محصولات دخانی به خزانه داری کل کشور شد.

به موجب اين مصوبه با عنایت به لغو قانون انحصار دولتی دخانیات مصوب 29 اسفند1307 با اصلاحات بعدی، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است نسبت به وصول خالص هرگونه وجوه دریافتی شرکت دخانیات ایران بابت تمام نگاشت (هولوگرام) و سایر حقوق انحصار محصولات دخانی پس از تاریخ لازم الاجرا شدن "مصوبه واگذاری سهام شرکت مزبور بابت رد دیون صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت فولاد" بر اساس گزارش حسابرس اقدام و وجوه مزبور را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.

بر این اساس، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است درآمدهای حاصل از صدور مجوزها و هرگونه حقوق دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی را طی سال 1395 به ردیف درآمدی مذکور واریز نماید.

پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار