لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان در آسیا هم سپاهان نبود/ استیماچ استعفا داد

الاتحاد عربستان با چهار گل سپاهان را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سپاهان با شکست سنگین در برابر الاتحاد کار را برای خود تمام شده می بیند. الاتحاد با گل های الغمدی در دقیقه 45+2، فهد المولد در دقیقه 83 گل دوم، الغمدی در دقیقه 86 گل سوم وریواس در دقیقه 90  گل چهارم الاتحاد  را به ثمر رساند.

جدول لیگ قهرمانان آسیا (2016) - گروه A


لیگ قهرمانان آسیا گروه A
تيمبازيهابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضل گلامتياز
1لوکوموتیو52306339
2النصر دبی52215418
3الاتحاد عربستان51317436
4سپاهان510429-73



دقایق حساس:


دقیقه 3 – حرکت عربستانی ها از بین مدافعان سپاهان باعث حضور آنها در محوطه جریمه سپاهان شد اما پاس فهد الموالد به الغمدی نرسید و این موقعیت خطرناک از روی دروازه سپاهان دور شد.
دقیقه 10 – یک حمله خطرناک دیگر از الاتحاد روی دروازه سپاهان و بازهم از قلب دفاع سپاهان، این بار رحمان احمدی موفق شد با دبل سیو خود این موقعیت را از دروازه خود دور کند، الغمدی و فلاته موفق نشدند دروازه سپاهان را باز کنند.
دقیقه 30 – تنها حمله سپاهانی ها در این نیمه با خودخواهی پریرا که در آفساید بود از بین رفت، در حالی که اگر شیمبا این توپ را رها می کرد فاضلی می توانست خطرساز شود.
دقیقه 32 – حمله سریع یاران الاتحاد با پاس الخیبری ادامه یافت اما واکنش رحمان احمدی مانع از گل شدن این توپ شد.
دقیقه 33 – ارسال بلند عربستانی ها که توسط فلاته انجام شد توسط احمدی از روی دروازه سپاهان دور کرد.
دقیقه 35 – ارسال پریرا از جناح چپ هجومی سپاهانی ها به صورت کات دار و خطرناک از کنار دروازه الاتحاد به بیرون رفت.
دقیقه 1+45 – الاتحادی ها موفق شدند بازهم از بین دومدافع مرکزی سپاهانی ها عبور کند و در حالی که چیزی نمانده بود با رحمان احمدی تک به تک شوند حبیب گردانی با خطا روی بازیکن حریف یک کارت زرد را به جان خرید و این موقعیت را از الاتحادی ها گرفت.
دقیقه 50 – حمله سریع عربستانی ها بازهم دروازه سپاهان را به سختی تهدید کرد و پس از دفع ناقص رحمان احمدی توپ به الغمدی رسید و ناهماهنگی مدافعان سپاهان و در راس آنها عبداله کرمی کار را برای سپاهانی ها سخت کرد اما به هر ترتیبی که بود این توپ از جلوی دروازه اصفهانی ها دور شد.
دقیقه 60 – اوت بلند سپاهانی طی یک رفت و برگشت به پریرا رسید و او نیز با یک ضربه آکروباتیک دروازه حریف را تهدید کرد اما این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61 – حرکت سپاهانی ها و دریبل های خلعتبری پشت محوطه الاتحادی ها به جایی نرسید و مدافعان حریف توپ را دور کردند. 
دقیقه 63 – الموالد به راحتی با حرکتی مورب از بین مدافعان سپاهان عبور کرد و بدون دردسر ضربه خود را به سمت دروازه احمدی زد که با خوش شانسی سپاهانی ها این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 64 – سانتر سپاهانی ها و به دنبال آن ضربه سر خلعتبری در موقعیتی ایده آل به پریرا رسید اما این بازیکن بازهم این موقعیت را از دست داد، گویا پریرا خیال استفاده از موقعیت هایش را در این بازی ندارد.
دقیقه 78 – بازهم لوسیانو پریرا صاحب توپ شد و نتوانست از فرصت خود استفاده کند، ضربه خطرناک او با فاصله کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 81 – اشتباه محرز عبداله کرمی باعث شد تا دو بازیکن با رحمان احمدی روبرو شوند و او را جا بگذارند و به دروازه خالی برسند اما علی احمدی از راه رسید به صورت فوق العاده ای توانست توپ را دور کند و یک گل را برای تیمش بخرد.
ترکیب تیم سپاهان 
رحمان احمدي، عبداله كرمي، لئوناردو پادوواني، حبيب گرداني، محمد روشندل، فرزيل موسايف، علي كريمي، حسين فاضلي، ميلاد سرلك، محمدرضا خلعتبري و لوسيانو پريرا

سرمربي: ايگور استيماچ

ترکیب تیم الاتحاد عربستان

هاني الناهيد، بسيم المنتشري، ماجد الخيبري، فيصل الخارا، عبدالرحمن الريو، اواد خريس، جمال باجندوه، مختار فلاته، فهد الموالد، سعد الشلالي و عبدالرحمن الغمدي
سرمربي: ويكتور پيتوركا

در پایان بازی استیماچ سرمربی تیم سپاهان از سمت خود کناره گیری کرد.

 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
سپاهان بلند شو دوباره به خودت بیا از همین بازی بعدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
وقتی یک تیم شانسی اقبالی قهرمان لیگ میشه طبیعیه که بازیکناش فصل بعد با غرور فراوان روی ابرها بازی کنند و نتیجه اش میشه اینی که از سپاهان میبینیم. سپاهان از جام قهرمانی اشباع شده و بازیکنان و مدیرانش هم بی نیاز و بی انگیزه اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
حیف فرکی نیود...نمیدونم چه سیاستی پشت این فوتبال کثیف هست که منافع ملی و رو مثل خیار میفروشن به منافع شخصی و پولی خودشون...وای به فوتبال ایران که چهارتا بچه دارن میچرخوننش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تازمانی که بازیکن سالاری حاکم بر فوتبال ما باشه وضعیت ما بهتر ازاین نمیشه.وگرنه بنده خدا فرکی داشت کارشو میکرد
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
به جای استعفا این بنده خدا اون نویدکیا رو بندازید بیرون فکر میکنه ارث باباشه سپاهان این بلارو به سر تیم آورده که جلو عربستانیا باید 4 تا بخوره
آخرین اخبار