اراک؛

آغاز تبليغات مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابيه استان

رئيس ستاد انتخابات استان مركزي از آغاز تبليغات رسمي نامزدهاي انتخاباتي مجلس دهم در سه حوزه انتخابيه اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حسن بيگي  افزود: بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت كشور ، تبليغات در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از ساعت هشت صبح روز دوم ارديبهشت ماه به مدت يك هفته براي نامزدهاي انتخاباتي آزاد است و زنگ خاتمه تبليغات در اين مرحله هشت صبح روز 9 ارديبهشت ماه به صدا در مي آيد.

وي افزود: انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابيه 'اراك، كميجان و خنداب' ، 'ساوه و زرنديه' و 'شازند' با حضور شش نامزد به مرحله دوم ها كشيده شده است.

رئيس ستاد انتخابات استان مركزي خاطرنشان كرد: تكليف چهار كرسي از هفت كرسي انتخابات استان مركزي در خانه ملت در مرحله نخست انتخابات در استان مركزي روشن شده است.

حسن بيگي توضيح داد: در مرحله دوم انتخابات مجلس 10 هزار نفر عوامل اجرايي و 708 شعبه اخذ راي پيش بيني شده و واجدين شرايط اين استان همزمان با ساير حوزه هايي كه انتخابات در آنها دو مرحله اي شده، در دهم ارديبهشت امسال پاي صندوق هاي راي مي روند.

رئيس ستاد انتخابات استان مركزي رعايت اندازه پوسترها و اقلام تبليغاتي، پرهيز از راه اندازي كاروان هاي تبليغي و احترام به شان و حرمت ساير نامزدها را ملاك مهم تبليغات در اين مرحله از انتخابات دانست.

حسن بيگي گفت: آمادگي كامل براي تامين امنيت فضاهاي تبليغاتي و سخنراني هاي انتخاباتي در صورت هماهنگي و دريافت مجوز وجود دارد.

وي گفت: اهميت مرحله دوم انتخابات مجلس زياد است و مردم بايد با آگاهي و حضور پرشور در پاي صندوق هاي راي، بهترين گزينه ها را به خانه ملت بفرستند.

استان مركزي هفت كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي دارد كه در مرحله اول تكليف چهاركرسي روشن شده و سه كرسي ديگر در حوزه هاي انتخابيه شازند، 'اراك، كميجان و خنداب' و 'ساوه و زرنديه' در رقابت هاي مرحله دوم تعيين مي شود.

انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.