داعش محصول غرب است یا خیر؟؛ پاسخ به این سوال در «180 درجه»

موضوع این هفته برنامه «180درجه» فکری –سیاسی است؛ تحت عنوان اینکه آیا داعش محصول غرب است یا خیر؟

سید مرتضی فاطمی تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «180 درجه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه گفت: «180 درجه» در قالب یک برنامه گفتگومحور و یک مجله تلویزیونی از شبکه افق پخش می شود.

وی افزود: در این برنامه سعی شده دیدگاه‌های متفاوت درباره یک موضوع مشخص روبروی هم بنشینند و جمع‌بندی نسبت به این دو دیدگاه داشته باشند. البته این برنامه قصد قضاوت ندارد و بیشتر به دنبال شنیدن صداهای مختلف است.

تهیه کننده «180 درجه» در خصوص برنامه این هفته عنوان کرد:  موضوع این هفته  فکری –سیاسی است؛ تحت عنوان اینکه آیا داعش محصول غرب است یا خیر؟. با حضور دکتر پور حسن و دکتر کاظمی قومی به این موضوع می پردازیم.

وی ادامه داد: مستندهای متنوعی از حضور مدافعان حرم، همچنین گفتگویی با مدافعان حرم که به ایران برگشتند و خبرنگار واحد مرکزی که در سوریه  بود، خواهیم داشت.

فاطمی خاطرنشان کرد: بخش عمده برنامه در استودیو می‌گذرد و نزدیک به 150 مخاطب به عنوان شاهدان زنده برنامه هستند و در هر برنامه سعی کرده‌ایم، یک بخش مستند داشته باشیم که مجموعه‌ای از آن‌ها به عنوان یک مجله تدارک دیده شده است.

گفتنی است؛ برنامه «180 درجه» جمعه ها ساعت 17:30 به مباحث آزاد و برگزاری مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، بدون هیچ محدودیتی می‌پردازد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.