منصوری:

به زور تیم داری می کنم/ قرار نیست تمام دارایی ام را صرف فوتسال کنم

مالک باشگاه شهید منصوری گفت: سالهاست عزم کنارکشیدن از فوتسال و تیم داری را دارم اما با زور من را در این پست و این مسئولیت نگه داشته اند.

به زور تیم داری می کنم/ قرار نیست تمام داراییم را صرف فوتسال کنم
کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ گفت:تا کنون هیچ فعالیتی مربوط به تیم داری یا تصمیم در خصوی اعضای تیم انجام نشده است زیرا من هیچ حمایتی حس نمی کنم و تیم داری بدون حمایت مسئوولان ممکن نیست.

تا سال گذشته شورای شهر، بودجه ای را در مصوبات خود به تیم منصوری اختصاص  می داد البته این بودجه هیچ گاه در زمان مناسبی پرداخت نمی شد و در صورت پرداخت یا مبلغ آن کاهش پیدا می کرد یا در صورت گرفتاری به ما تعلق می گرفت اما امسال همین داستان نیز وجود ندارد و بودجه ای تصویب نخواهد شد.

**از جدایی دو ساله ام ناراضی نیستم، برگشتنم اشتباه بود

وی افزود: بیبشتر تیم های موفق و با برنامه پشتوانه ای برای ادامه فعالیت در لیگ برتر دارن، بودجه تاسیسات دریایی توسط  سازمانی دولتی تامین می شود، شهروند ساری را شورا تغذیه می کند و تیم های گیتی پسند و فرش آرا نیز از موقعیت تبلیغی خود در لیگ بهر می برند اما هیچ کس به فکر منصوری نیست، زمانی که دو سال تماما از این تیم جدا شدم به این نتیجه رسیده بودم که تیم داری هیچ سودی برایم ندارد برای این تصمیم احساس پشیمانی ندارم اما برگشتنم به اصرار مسئوولین اشتباه بود زیرا هر اتفاقی که باید بر سر این تیم آورده بودند.

وقتی تصمیم به جدایی از فعالیت داریم اشخاص بسیاری با وعده و وعید نگهت می دارند اما چبه وقت عمل و هنگام گرفتاری حتی یک نفر هم کنارت نیست.

**مریض نیستم که در بیخیالی مسئوولین تیم داری کنم

منصوری در ادامه بیان داشت: برخی از مسئوولین شهرستان فکر می کنند من باید تیم داری کنم و این یک وظیفه برعهده من است اما باید بگویم تیم داری زمان حال که حتی قدم زدن در آن نیز هزینه براست را نباید با تیم داری سال 78 مقایسه کرد البته بگذریم از مصوبه های درآمدزایی که هرساله تربیت بدنی استان ها دارند. هر کس با این شرایط تیم داری کند به طور حتم مریض است.

از سال 91 علاقه ای به تیم داری در من وجود ندارد و می توانم بگویم به زور در لیگ برتر حضور دارم. سال گذشته قرار بود 40 درصد بودجه را به عهده بگیرم تا شورای شهر از پس پرداخت 60 درصد سهم دیگر برآید اما با کنار کشیدن آقایان تامین 65 درصد بودجه را به عهده گرفتم. من که نباید تمام داراییم راصرف فوتسال کنم، بودجه مشخصی را برای این فعالیت در نظر گرفته ام و تا کنون بسیار بیشتر از این مبلغ خرج کرده ام. قرار بود سال گذشته 250 میلیون به تیم منصوری تعلق گیرد که با تاخیر در پرداخت به 100 میلیون تبدیل شد و همین مقدار نیز با کسر مبلغ قابل توجهی و با پیگیری های تقوی به پول تبدیل شد.

** 20 روز دیگر سکوت منصوری شکسته می شود

باشگاه منصوری چراغ خاموش و بدون سر و صدا مشغول تصمیم گیری است تا بهترین و به صرفه ترین تصمیم را اتخاذ کند در همین راستا 15 الی 20 روز دیگر تصمیم نهایی گرفته می شود و با اعلام آن سکوت مسئوولان شکسته خواهد شد تا کسانی که کنجکاو شنیدن هستند در جریان قرار گیرند. 

**با شرکت در انتخابات اجازه ندادم لابی بازان به هدفشان برسند

مالک باشگاه منصوری همچنین در خصوص انتخابات هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: نمی دانم امسال تیم داری می کنم یا نه اما حضورم در جمع کاندیدای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با دلایلی همراه بود اول اینکه همه بدانند باشگاهها قابلیت تشخیص خوب و بد را از هم دارندو دوم اینکه کسانی که با لابی بازی در جمع کاندیدا قرار گرفتند و تعداد کمی هم نبودند در رسیدن به هدفشان نا کام بمانند. ازانتخاب و رأی تمای اعضای مجمع کمال تشکر را دارم و میدوارم بتوانیم با تصمیمات مطلوب برای فوتسال کشور پاسخگوی این اعتماد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار