حسین پور خبر داد

آمادگی معاونت امور فرهنگی برای مشارکت در تخصیص بن کتاب به کتابداران

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت نام بن خرید کتاب برای کتابداران فعال در نهادها و

آمادگی معاونت امور فرهنگی برای مشارکت در تخصیص بن کتاب به کتابدارانبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تخصیص بن کتاب به کتابداران سازمان ها و نهادهای فرهنگی گفت: سازمان ها و نهادهایی که در حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند، می توانند با مراجعه به دفتر امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به این کار اقدام کنند. 
 
وی افزود: البته سهم معاونت امور فرهنگی تا سقف 30 درصد است و با توجه به مشارکت نهادها و سازمان های همکار در کتابخوانی، یارانه خرید کتاب صادر می شود. این فرصت مناسبی برای نهاد کتابخانه های عمومی، کتابخانه های شهرداری و کتابداران این نهادهاست تا از یارانه ارایه شده در این بخش به منظور آشنایی کتابداران با آخرین دستاوردهای حوزه نشر و تجهیز کتابخانه ها به منابع جدید اقدام کنند.
 
حسین پور در پایان خاطر نشان کرد: نهادها و سازمان های همکار در حوزه کتاب و کتابخوانی می توانند از تاریخ 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به امور مالی معاونت امور  فرهنگی ثبت نام خود را آغاز کنند.
 
نخستین محموله کتاب های خارجی وارد نمایشگاه کتاب شد
حسین صفری درباره جزئیات نخستین محموله وارد شده به نمایشگاه کتاب تهران گفت: 11 محموله کتاب خارجی شامل 8 محموله به زبان لاتین و 3 محموله به زبان عربی وارد نمایشگاه شده است. این محموله ها از کشور های انگلستان، لبنان و سوریه به ایران ارسال شده اند.

وی در ادامه گفت: با توجه به همکاری های گمرک جمهوری اسلامی، کتاب های خارجی به سرعت هر چه بیشتر وارد نمایشگاه کتاب تهران می شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.