شیراز؛

حضور فیلمسازان شیرازی در جشنواره بین المللی

فیلمسازان شیرازی در جشنواره آمریکا حضور می یا بند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت :فیلم های کوتاه عروسک چینی بابا و بند ناف ساخته علی زارع و زندگی دیگران ساخته بهاره احمدی به جشنواره بین المللی فیلم کانزاس که خرداد ماه امسال در ایالت کانزاس برگزار می شود، حضور خواهند داشت .  
سید علی اصغر محدث افزود: این فیلم که از محصولات مدرسه کارگاهی سینما و شرکت فیلمسازی گلبرگ فیلم است و تاکنون موفق به کسب مقام های زیادی در جشنواره های بین المللی شده یک بار دیگر توانست عرصه فرهنگ و هنر شیراز را در فراسوی مرزها به طنین بیندازد .
وی ادامه داد: انیمیشن عروسک چینی بابا نوشته هوشنگ گلشیری است و به روایت دختری می پردازد که زندانی و کشته شدن پدر نویسنده اش را بوسیله عروسک های مادرش بازگو می کند، این انیمیشن طی سه سال طراحی و ساخته شده است.  
محدث بیان کرد: سبک انیمیشن فیلم، روتوسکوپی و دو بعدی است که برای اولین بار با چنین حجمی در ایران به اجرا درآمده است.
وی گفت :این انیمیشن جوایزی همچون بهترین فیلم  جشنواره viwester سوئیس ، بهترین انییمیشن از جشنواره vetersns  استرالیا، بهترین انیمیشن از جشنواره کائوشینگ هنگ کنگ، بهترین انیمیشن از جشنواره بلاروس و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از جشنواره viwester  سوییس  را کسب کرده است .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.