تثبیت تعرفه درمانی کارکنان آموزش و پرورش تا اول مهر

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تثبیت تعرفه درمانی کارکنان آموزش و پرورش تا اول مهرامسال خبر داد.

فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص وضعیت بیمه درمانی کارکنان شاغل در آموزش و پرورش گفت: قیمت تعرفه ها از منابع مالی وزارتخانه پرداخت می شود و تا امروز هیچ افزایشی در قیمت تعرفه ها نداشتیم.

وی ادامه داد: قیمت تعرفه ها تا اول مهر ماه ثابت و بدون هیچ گونه افزایشی است و با همان نرخ 30 هزار تومان باقی است و سرانه 15 هزار تومانی  نیز از منابع خودمان پرداخت شده و تصمیم درباره تغییر شرایط ،به اول مهر موکول می شود که با توجه به وضعیت وزارتخانه تا آن زمان، تصمیم لازم گرفته می شود.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی با بیان اینکه 50 درصد از تامین منابع را وزارتخانه بر عهده دارد، عنوان کرد: امسال سرعت در پرداخت و نظارت ها افزایش یافته است که به دنبال آن روند ارائه خدمات ارتقا یافت.

تخصیص اعتبار، شرط تحت پوشش قرار گرفتن بازنشستگان
سیاری درباره وضعیت تعرفه درمانی بازنشستگان اظهار کرد: وضعیت درمانی بازنشستگان در حیطه کاری ما نیست و متولی آن صندوق بازنشستگی کشوری  است که این صندوق با شرکت آتیه سازان حافظ در زمینه این مطابات قرارداد،دارد و هرگونه مشکل و درخواستی در حیطه کاری این صندوق قرار دارد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی  هم چنین درباره ارائه خدمت به بازنشستگان ،بیان کرد: بارها اعلام کردیم چنانچه منابع اعتباری و زیرساخت ها فراهم شود، ارائه خدمات بیمه ای بازنشستگان را تحت پوشش قرار می دهیم اما متاسفانه تا امروز این امکانات فراهم نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار