اردبیل؛

نمونه برداری از واحدهای تولیدی در اردبیل

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: ما موفق شدیم در سال گذشته بیش از هزار و 212 نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی را انجام دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی در جلسه کمیته فنی استاندارد اردبیل اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان ملی استاندارد تدوین استانداردها و تقویت نظارت‌ها در این زمینه است

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: ما موفق شدیم در سال گذشته بیش از هزار و 212 نمونه‌برداری از وحدهای تولیدی را انجام دهیم.

علایی با اشاره به رسالت‌های سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: هزار و 212مورد نمونه برداری از مراکز تولیدی در سطح استان در سال 94 به منظور کنترل کالاهای دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی مشخص شده 62 درصد افزایش داشته است.

وی به 885 مورد بازدید فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش اشاره و افزود: این بازدیدها از واحدهای مواد غذایی، مصالح ساختمانی، مکانیک فلز شناسی، شیمیایی و ...صورت گرفته است که نسبت به برنامه عملیاتی شاهد رشد 44 درصدی بودیم.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته 51 مورد صدور و317 مورد تمدید اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد انجام شده است،

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.