کرمان؛

کارکنان هوانوردی کرمان دیگر برای معاینه پزشکی به تهران نمی روند

مديركل فرودگاه هاي استان كرمان گفت: معاينات خاص پزشكي كاركنان حوزه هوانوردي از اين پس در كرمان انجام مي شود ونیاز به سفر این افراد به مراکز پایتحت نیست.

کارکنان هوانوردی کرمان دیگر برای معاینه پزشکی به تهران نمی روندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد نخعي افزود: با پيگيري هاي اين اداره كل و حمايت هاي مسئولان شركت فرودگاه ها و سازمان هواپيمايي كشوري، از اين به بعد معاينات خاص كاركنان حوزه حساس هوانوردي فرودگاه بين المللي كرمان به عنوان چهارمين فرودگاه كشور در كرمان انجام مي شود و ديگر لزومي براي اعزام همكاران به تهران نيست.

وي با اشاره به اینکه پيش از اين لازم بود اين معاينات با صرف هزينه هايي مانند پرداخت حق ماموريت، تهيه بليط، صرف وقت و ساير موارد براي كاركنان صورت گيرد، خاطرنشان کرد: و اين در حالي بود كه اين هزينه ها از مجموع هزينه هاي پرداختي شركت فرودگاه ها و ناوبري ايران حذف شده است.

نخعی تصریح کرد: در ارتباط با موضوع اعزام كاركنان به تهران براي انجام معاينات دوره اي پزشكي خاص حوزه هوانوردي، جايگزيني نيروي انساني به جاي ماموران اعزامي نيز مشكل ساز بود كه با اين طرح اين مورد نيز تامين شده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار