شهنازی: اشرفی فرد شایسته ای برای دبیر کلی است

دبیر کل المپیک در حاشیه انتخابات مجمع پارالمپیک گفت: اشرفی فرد شایسته ای است که برای دبیر کلی انتخاب شده است.

شهنازی: اشرفی فرد شایسته ای برای دبیر کلی است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شهنازی در جمع خبرنگاران گفت: اشرفی فعالیت بسیاری در کمیته پارالمپیک داشته و نقطه قوت این کمیته است بر این اساس انتخاب شایسته ای برای این سمت بود.

وی در ادامه عنوان کرد: انتخاب لیموچی با عنوان یک خانم در هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک بسیار مناسب بود زیرا در بخش خانم‌ها از این به بعد شاهد رشد و پیشرفت خواهیم بود همچنین انتخابات در جو دوستانه‌ای برگزار شد.

شهنازی بیان کرد: پارالمپیک و کمیته ملی المپیک با یکدیگر هماهنگ فعالیت می‌کنند، حضور نعمتی به عنوان نماد و الگو برای هر دو کمیته افتخار بزرگی است و پرچم‌داری‌اش در مسابقات المپیک توجه جامعه جهانی را در بر خواهد داشت، همچنین پرچم داری نعمتی ارتباطی بین ورزشکاران جانباز و سالم برقرار می‌کند.

همچنین از رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان تشکر می‌کنم که در نهایت نظم کارهای فدراسیون را مدیریت می‌کند.

وی در باره بودجه پارالمپیک گفت: برای کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان در سال 94 ، 10 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته بود که خوشبختانه در سال جدید و 100 روز قبل از مسابقات دولت این بودجه را پرداخت کرد و ما این بودجه را در اختیار کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان دادیم.

این موضوع باعث می‌شود که ورزشکاران در نهایت آرامش به مسابقات اعزام شوند و مشکل عدم پرداخت حقوق 2 میلیونی قهرمانان المپیک هم برطرف شد و پول نعمتی هم به وی داده شد، همچنین مشکل رشته‌های ورزشی تیراندازی و تیروکمان را هم برطرف کردیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک بیان کرد: در حال حاضر ما هیچ مشکلی برای اعزام ورزشکاران و اسکان آنها در مسابقات پاراالمپیک و المپیک نداریم و آنها با آرامش به این مسابقات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه‌ها ، نقطه قوت ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار