فردا برای خواندن دیر است؛

اعلام زمان آغاز تردد کامیون حمل بار ناشران/ آغاز ثبت نام برای بن کارت خرید کتاب مهدهای کودک

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عبور و مرور کامیون ها و دیگر وسایل نقلیه سنگین برای حمل بار ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب در بزرگراه خلیج فارس، از روز جمعه مورخ 10 اردیبهشت ماه مشکلی ندارد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سردار حسین ساجدی نیا  فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگی های انجام شده کامیون های حمل بار ناشران از روز جمعه 10 اردیبهشت ماه می توانند در اتوبان خلیج فارس تردد داشته باشند.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای اجرای این طرح انجام شده و ماشین های سنگین به راحتی می توانند از روز 10 اردیبهشت در این بزرگ راه عبور و مرور کنند. 

بر اساس این گزارش، سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بازدید کرد.  


آغاز ثبت نام برای بن کارت خرید کتاب مهدهای کودک
ثبت نام مهدهای کودک به منظور دریافت بن کارت های خرید کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه آغاز شد.

این اقدام به منظور تجهیز کتابخانه های مهدهای کودک سه استان تهران، البرز و قم برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب انجام می شود.  

در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تخفیف 50 درصدی به کتابخانه های مهدهای کودک ارایه می شود تا نسبت به تجهیز کتابخانه های خود برای مربیان و کودکان در مهد ها اقدام کنند. 

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.