سیمئونه فاتح نبرد اول شد

اتلتیکو با یک گل حریف آلمانی خود را شکست داد.

سیمئونه فاتح نبرد اول شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی امشب از ساعت 23:15 دقیقه دو تیم بایرن مونیخ و اتتلیکو مادرید  در ورزشگاه ویسنته کالدرون در مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار اتلتیکو در دقیقه 11 با گل ساول از تیم حریف پیشی گرفت.

در ابتدای مسابقه تیم میزبان ، حملاتی را روی دروازه بایرن ترتیب دادند.

شاگردان سیمئونه خیلی زود جواب حملاتشان را گرفتند و سائول دقیقه ۱۱ دروازه نویر را باز کرد. سائول با یک حرکت زیبا دو بازیکن بایرن را دریبل زد و از درون محوطه جریمه با یک ضربه فنی و زیبا توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

پس از این گل بایرن کمی جلو کشید و دقیقه ۱۵ ، یک فرصت عالی را روی یک ضربه کرنر از دست دادند. مدافعان اتلتیکو ، توپ را از دهانه دروازه دور کردند.

بعد از این موقعیت بازی افت کرد و آرام شد و بایرن سعی در نزدیک شدن به دروازه اتلتیکو را داشت و چند موقعیت نه چندان خطرناک را روی دروازه اتلتیکو ایجاد کرد که ثمری نداشت.

دقیقه ۴۰ داگلاس کاستا اولین کارت زرد مسابقه را از مارک کلاتنبرگ داور سرشناس انگلیسی دریافت کرد.

در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود اتلتیکو به پایان رسید. در این نیمه بایرن با وجود در اختیار داشتن ۶۸ درصد مالکیت توپ ، نتوانست موقعیت خطرناک جدی روی دروازه تیم مادریدی ایجاد کند.

بایرن در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بازی را خوب شروع کرد و دقیقه ۴۸ ویدال یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد .

دقیقه ۵۴، داوید آلابا با یک شوت از راه دور زیبا تیر دروازه اتلتیکو را به لرزه درآورد.

بایرن مونیخ در طول نیمه دوم حملات متعددی را روی دروازه اتلتیکو ایجاد کرد اما دفاع خوب شاگردان سیمئونه مانع گلزنی بایرنی ها شد تا در نیمه دوم اتفاق خاصی نیفتد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار