منابع انسانی، سرمايه ای برای توسعه اقتصاد كشور

رییس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت، توسعه اقتصادی را از اهداف كشور دانست و گفت: نیروی انسانی سرمایه ای برای تحقق این امر است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق نیت رییس مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت در همایش روز جهانی ایمنی و سلامت كار كه امروز در دانشگاه علوم پزشكی برگزار شد، بزرگترین هدف كشور را توسعه اقتصادی خواند و بیان كرد: بزرگترین هدف كشور توسعه اقتصادی و توسعه فضای کار است، در كنار این موضوع نیروی انسانی سرمایه ای است كه نباید از آن غافل شد.

وی با بیان ضرورت دفاع از نیروی انسانی گفت: افراد جامعه باید در شغلی مرتبط با حوزه ی تحصیلی خود مشغول باشند و حداقل ٣٠ سال كار كنند، وزارت بهداشت هزینه هایی را از بدو تولد نوزاد می پردازد تا این مهم محقق شود.


صادق نیت با بیان اینکه تاكنون برای افراد جامعه تا سن فعالیت شغلی برنامه های ارزشمندی داشتیم؛ عنوان كرد: استرس؛ یكی از مهمترین مشكلاتی است كه سلامت نیروی انسانی را به خطر می اندازد که امسال در وزارت بهداشت به این موضوع توجه بسیاری می شود.

وی یادآور شد: تمركز بر روی موضوع استرس محور خوبی برای گردآوری ارگانهای دخیل و عملیاتی كردن برنامه ها است، باید به این موضوع توجه كرد تا سلامت كارگر حفظ  شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار