آتش سوزی فروشگاه لوازم ورزشی در میدان منیریه+تصاویر

در جریان آتش‌سوزی که شب گذشته در یک ساختمان 7 طبقه تجاری فروش لوازم ورزشی واقع در خیابان ولی عصر، میدان منیریه رخ داد، یک فروشگاه درآتش سوخت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع این حادثه در ساعت 01:15 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 1، 67 و 46 و گروه امداد و نجات یک به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به محل آتش‌سوزی اعزام کرد.

آتش سوزی فروشگاه لوازم ورزشی در میدان منیریه+تصاویر

محسن مجیدی افسرآماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات اولیه درمحل حادثه حضور یافته بود، دراین باره گفت: محل آتش سوزی ساختمان 7 طبقه تجاری با دوطبقه زیرزمین بود که درتمامی فروشگاه های موجود در آن درزمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت می شود.

وی با اشاره به این که آتش سوزی درطبقه منفی یک ساختمان اتفاق افتاد، افزود: آتش سوزی یک فروشگاه لوازم ورزشی به وسعت 10 متر مربع و کالای موجود در آن، دود خیلی شدیدی را در محل ایجاد کرده بود که همین مسئله نفوذ آتش نشانان را به طبقات زیرین و کانون آتش با مشکل مواجه می کرد. 

آتش سوزی فروشگاه لوازم ورزشی در میدان منیریه+تصاویر

وی در مورد نحوه مهار این آتش سوزی اظهار داشت: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی وارد ساختمان شده وپس از بریدن قفل در فروشگاه با استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی به کانون آتش در زیرزمین حمله ور شده و شعله های آتش را پیش از گسترش آن به فروشگاه های مجاور کاملا خاموش کردند.

افسرآماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران با اعلام این که تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی بروز این حادثه و همچنین میزان خسارت وارده توسط کارشناسان آتش نشانی ادامه دارد، تصریح کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید ولی خسارت زیادی به این فروشگاه وارد شد.

آتش سوزی فروشگاه لوازم ورزشی در میدان منیریه+تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار