در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

همکاری شرکت پست با بخش خصوصی برای توسعه فضای کسب و کار

مدیر عامل شرکت پست گفت:شرکت پست به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی با همکاری شرکت های دانش بنیان نقش مهمی را در توسعه فضای کسب و کار ایفا می کند.

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با نقش شرکت پست در توسعه کسب و کار اظهار داشت:یکی از فعالیت‌های مهم شرکت پست در سال95 تقویت بخش اطلاع رسانی و تبلیغات است.

وی با اشاره به نقش مهم شرکت پست به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی و رسانه افزود:این شرکت درسال95 به منظور اطلاع رسانی ، آموزش شهروندان و توسعه فضای کسب و کار 16 اقدام را در دستور کار خود قرار داده است که به تدریج عملیاتی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پست گفت: امروزه با توجه به تغییر الگوی نیازهای مردم و سطح انتظارات آن ها ، برای توسعه زمینه های کسب و کار به دنبال شناسایی تیم ها،گروه ها و شرکت های دانش بنیان فعال در عرصه ارتباطات و پست هستیم تا بدین وسیله باعث ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات شویم .

مهری در ادامه تصریح کرد:شرکت پست با شرکت های دانش بنیان جلساتی را برای همکاری بیشتر با آن ها برگزار کرد تا بتواند فعالیت های جدیدی را به سیستم پستی اضافه کند.

وی گفت:در سال 95 برای ارتقای فعالیت ها و خدمات شرکت پست نیازمند استفاده از توان فکری بخش خصوصی هستیم که تاکنون دو جلسه را با شرکت های دانش بنیان تشکیل داده‌ایم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
با تشکر از سایت فوق العاده مفید و اخبار ارزنده باشگاه خبرنگاران
موفق باشید
آخرین اخبار