اینستاگردی(208)

چهره متفاوت لیلا اوتادی/دورهمی امین زندگانی با بازیگران/آرامش کمند امیر سلیمانی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


صفحه اینستاگرام منتسب به علی لاریجانی نوشت: شاید در مسئله هسته‌ای رفتار ایران هوشمندانه بود و توانست با مقاومت غنی‌سازی را تثبیت کند و باعث شد پرونده‌های ساخته‌شده توسط آنان جمع شود. البته غربی‌ها رفتار ناجوانمردانه نیز داشته‌اند و در این رابطه تذکر مقام معظم رهبری به جا بود البته ما نیز ابزارهایی در دست داریم که می‌تواند آنان را به انجام تعهدات خود مجاب کند.برای اینکه بفهمیم در شرایط غبارآلود چه راهی را برگزینیم باید به چند چیز توجه داشت و اینکه چه تئوری‌هایی مطرح است، شرایط دنیا به آمریکایی‌ها اجازه تحمیل نظام مدیریتی واحد را نداد، موضوعی که بعد از فروپاشی شوروی تئوری‌هایی در این رابطه در اوج بود.همایش ملی تحولات ژئوپلیتیک غرب آسیا۹ اردیبهشت ۱۳۹۵.


 اینستاگرام محمود واعظی وزیر ارتباطات با انتشار پستی از پیاده سازی اقداماتی برای تحقق دولت الکترونیک گفته است.

در این پست آمده است: یکی از اولویتهای دولت یازدهم مطالعه و پیاده سازی دولت الکترونیکی بود که هم اکنون از مرحله مقدماتی عبور کردیم و باید خدمات در یک پرتال با پشتوانه حقوقی، فنی و اجرایی عرضه شود. دولت الکترونیک به کارگیری اینترنت و شبکه جهانی وب برای ارائه اطلاعات و خدمات دولت به شهروندان از طریق کانال های مبتنی برفناوری اطلاعات است. پورتال های اینترنتی در واقع پیشخوان های ارائه خدمات الکترونیکی دولت هستند که هم موجب کاهش هزینه های جمع آوری، نگهداری و بهنگام سازی اطلاعات شده و هم امکان ارزیابی و رصد خدمات، فرایندها و موفقیتها را فراهم می سازد. در حال حاضر برای راه اندازی این پورتال، خدمات حوزه‌های مختلف نظیر، صنعت، اقتصاد، علوم و... خدمات استخراج و پالایش های مقدماتی نیز انجام شده است.


حسن شمشادی در اینستاگرامش نوشت: دهم ارديبهشت، روز ملي خليج فارس است ، خليجي كه هميشه و هماره "فارس" بوده و خواهد ماند، و هيچ چيز و هيج كشوركي، نمي تواند اين نام را تغيير دهد و هيچ نام جعلي هم برازنده ان نيست و نخواهد بود، الي الأبد ..علت نام گذاري اين روز را با هم مرور كنيم . .روز دهم اردیبهشت، روز اخراج پرتغالی ها از آب های جنوبی ایران و روز ملی خلیج فارس نام دارد. در 21 آوریل 1622، با رشادت "امام قلی خان امیرالامرای فارس"، به 117 سال تسلط جابرانه پرتغالی ها بر جزایر خلیج فارس خاتمه داده شد. خلیج فارس از نظر ژئوپولیتیک، تجارت، نفت، گاز، کشتیرانی، ماهی گیری و... در طول تاریخ گلوگاه مهمی در دنیا محسوب می شده و هم اکنون نیز شاهرگ اقتصاد دنیا در این منطقه قرار دارد.خلیج فارس امروزه به پیوستگاه و ته آب اروندرود در خرمشهر و بصره تا رأس مسندام در شمال عمان اطلاق می شود... این خلیج در اواسط دوره سوم زمین شناسی حدود 30 میلیون سال قبل بر اثر گسترش دهانه شکاف دریای عمان به وجود آمده و از پدیده های دوران سوم زمین شناسی است که در حال حاضر 226 هزار کیلومتر مربع پهنا دارد در ازای کرانه اش از دهانه فاو تا بندرعباس یک هزار و 375 کیلومتر و میانگین ژرفای آن 30 متر است و 62% آب های سطح کره زمین را در برمی گیرد.در ابتدا وسعت آن بیشتر از دو برابر مساحت فعلی بوده است. این پهنه آبی قدیمی ترین دریایی است که بشر آن را می شناخته است. این پهنه آبی گاهواره تمدن جهان و از اولین زیستگاه های بشر محسوب می شود. ساکنان این دریا کشتی را اختراع و خاور و باختر را به هم پیوند داده اند.در جغرافیای قدیم دریای پارس یکی از بزرگ ترین دریاها از 4 دریایی بود که شناخته شده بود اما اکنون پهنه آبی را که خلیج فارس می نامند خلیجی با 1000 کیلومتر مربع طول و بیشتر از 240 کیلومتر مربع عرض..


لیلا اوتادی تصویری از نقش خود در سریال جدیدش را منتشر کرده است.

وی نوشت: سريال چرخ و فلك داره با تمام انرژي بصورت دوگروهه وبا كارگردانها و بازيگران حرفه اي براي ماه مبارك آماد ميشه. لوكيشن هامون بسيار سخته براتون فيلم گرفتم كه به زودي ميبينين.


امین زندگانی سلفی خودش را با عوامل دور همی مهران مدیری منتشر کرده است.

وی نوشت: یه دورهمی در دورهمی با آقای مهران مدیری عزیز والیکا بانوو محمد نادری نازنین وآقای رحیمی تهیه کننده.



علی انصاریان هم تصویری از خودش را در کنار مربی سابق منتشر کرده است.

وی نوشت: سلام يه روز خوب با سلطان و محمد در فيلم:حس خوب زندگى هنوزم بهترينه و تو همه چى كامل و دوست داشتنى سلطان على پروين هنوزم با ديدنش تموم خاطرات خوبم ،مياد جلو چشمام، زنده باشى و بر قرار على آقاااا يا على.




کمند امیر سلیمانی در اینستاگرامش نوشت: ﺍﺯ بزرگی ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻣﯽ؟ گفت ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﻨﺞ ﺍﺻﻞ ﺑﻨﺎ ﮐﺮﺩﻡ:1.ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺯﻕ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪﻡ! ۲. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ، ﭘﺲ ﺣﯿﺎ ﮐﺮﺩﻡ! ۳.ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ، ﭘﺲ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻡ! ۴.ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻣﻬﯿﺎ ﺷﺪﻡ! ۵.ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻭ ﺑﺪﯼ ﮔﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﻓﺰﻭﺩﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺪﯼ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ! ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻦ 5 ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽ کنم.



گلاره عباسی هم از حضور خود در برنامه خندوانه ابراز خوشحالی کرده است. 

وی نوشت: خوشحالم در كنار رفقاي نازنين امشب مهمان خانه هاي شما بودم برنامه خندوانه.



نادر سلیمانی هم که ظاهرا یک پرسپولیسی چند آتیشه است نوشت: ٦=٢+٤ اقا ايشالا پرسپوليس قهرمان ميشه خدايي حقشه.صنعت نفت ابودان هم امسال انشالله مياد ليگ برتر.

داریوش فرضیایی نوشت: شخصی از خدا دو چیز خواست......یک گل و یک پروانه......اما چیزی که به دست آورد یک کاکتوس و یک کرم بود......غمگین شد.با خود اندیشید شاید خداوند من را دوست ندارد و به من توجهی ندارد......چند روز گذشت......از آن کاکتوس پر از خار گلی زیبا روییده شد و آن کرم تبدیل به پروانه ای شد......اگر چیزی از خدا خواستید و چیز دیگری دریافت کردید به او اعتماد کنید.........خارهای امروز گلهای فردایند......



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.