اردبیل؛

بهره مندی 72 هزار نفر از خدمات بهزیستی در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سال گذشته به همت بهزیستی استان اردبیل 72 هزار نفر از خدمات پیشگیری از معلولیت بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهزاد ستاری افزود:‌ در سال گذشته به همت بهزیستی استان اردبیل 72 هزار نفر از خدمات پیشگیری از معلولیت بهره‌مند شده‌اند و بیش از 7 هزار مشاوره ژنتیکی نیز در مراکز مشاوره‌ای استان اردبیل با رویکردهای مختلف انجام شده است.

وی گفت: در سال گذشته 62 هزار نفر از مردم استان اردبیل از ویزیت بینایی بهره‌مند شدند و از این تعداد 5 هزار نفر مشکوک به بیماری شناسایی شده و درمان این افراد به طور جدی انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین بیان کرد:‌ در راستای اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج 29 هزار نفر از خدمات آموزش پیش از ازدواج بهره‌مند شدند و 2 هزار و 224 نفر به مرکز کاهش طلاق اردبیل مراجعه کردند که این آموزش‌ها نقش بسزایی در کاهش طلاق در اردبیل داشته است.

ستاری تصریح کرد: در سال گذشته 67 واحد مسکونی به معلولان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل واگذار شده است و برای 494 معلول نیز در استال اشتغالزایی شده که در صدد تعیین زیرساخت‌های لازم برای اشتغال مددجویان بهزیستی هستیم.

وی گفت: در سال گذشته 10 میلیارد و 600 میلیون تومان مشارکت مردمی و گروه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی به مدجویان بهزیستی جمع‌آوری شد و انتظار می‌رود با حضور خیران شاهد ارتقای خدمات بهزیستی استان اردبیل باشیم و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مهمی انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.