سمنان؛

تزریق نقدینگی به جان ورزشگاه های استان سمنان

از محل اعتبارات سفر هیئت دولت، ۱۹۰ میلیارد ریال به ۵ استادیوم استان سمنان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون تفکیک بودجه استانی در حوزه ورزش گفت: هر پروژه ردیف خاص خودش را دارد اینکه استادیوم 15 هزارنفری سمنان به بهره‌برداری رسید و طرح توسعه آن کلنگ زنی شده است هیچ حقی از شاهرود، دامغان و گرمسار و بقیه شهرها ضایع نمی‌کند.
فرزاد فتاحی با اعلام جذب اعتبار34 میلیارد تومان ازمحل سفر ریاست جمهوری افزود: 19 میلیارد تومان آن به‌صورت  100 درصد به پنج پروژه استادیوم شاهرود، استادیوم سمنان، استادیوم دامغان و استادیوم گرمسار و یک پروژه خاص جانبازان و معلولین در سمنان اختصاص می‌یابد و فاز اول استادیوم 15 هزارنفری شاهرود، گرمسار و دامغان  با این مبلغ به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی بابیان اینکه در فاز اول  زمین چمن، رختکن و سرویس‌های بهداشتی  ورزشگاه 15 هزارنفری شاهرود  به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: برای اتمام استادیوم شاهرود حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و با این وضعیت اعتباری  اتمام آن چیزی حدود 6 سال دیگر طول خواهد کشید.
فتاحی افزود: در حال حاضر  فضای مهم‌تری داریم که باید به آن‌ها توجه کرد اتمام ساخت سالن 3 هزارنفری شاهرود  جزو واجبات است. امسال 3 میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم و سعی ما بر این است با تخصیص اعتبارات تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین به استخر در دست‌ساخت  منطقه محروم بیارجمند اشاره کرد و گفت: امسال کار ساخت استخر بیارجمند را بعد از توقف چندساله دنبال می‌کنیم و سعی می‌نماییم سال 96 این استخر به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار