فعالیت‌های پنهانی آقای محبوب برای بازگشت به فوتبال

رویای سرمربیگری مجیدی به حقیقت می‌پیوندد؟

این روزها شایعات زیادی برای حضور فرهاد مجیدی در استقلال برای فصل بعد شنیده می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی در این هفته‌ها در تهران بوده و جدی‌تر از گذشته به سرمربیگری در استقلال فکر می‌کند. مرد محبوب آبی‌ها بعد از سفر طولانی مدت به اسپانیا برای گذارندن کلاس‌های مربیگری در این روزها به کشورش برگشته و حالا شایعاتی جدی در مورد سرمربیگری او در فصل بعد به بیرون منتشر شده است، شایعه‌ای که عده‌ای موافق عملی شدن آن هستند و عده‌ای هم اعتقاد دارند برای او زود است که فعلا سکان هدایت استقلال را بدست بگیرد و بهتر است کمی پخته‌تر شود و بعد از آن با قدرت هدایت تیم محبوبش را در دست بگیرد.

شایعه سرمربی شدن مجیدی از کجا شروع شد؟

مجیدی فرد بسیار باهوشی است و در حال حاضر محبوب‌ترین استقلالی برای تماشاگران این تیم است و عده‌ای اعتقاد دارند هیچ کار او بی منظور نیست. وقتی مجیدی برای تماشای بازی گسترش فولاد به استادیوم آزادی آمد این شائبه به وجود آمد که مجیدی قصد سرمربیگری در استقلال را دارد و می‌خواهد از حالا جو باشگاه را برای سرمربیگری‌اش آماده کند. در روزهایی که تماشاگران استقلال از شکل بازی تیم‌شان اصلا راضی نیستند مجیدی آماده است که در نقش یک منجی به استقلال بیاید و به قول خودش در کنار هواداران تیمی رویایی را بسازد.

رویای سرمربیگری مجیدی به حقیقت می‌پیوندد؟


تبلیغات رسانه‌های باشگاه استقلال برای آقای ستاره


اما در این بین آنچه کمی عجیب به نظر می‌رسد این است که باشگاه استقلال هم در این مدت در صفحه‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی به صورت علنی کلاس‌های مربیگری مجیدی در بارسلونا را تبلیغ کرده است تا مشخص شود عده‌ای در باشگاه استقلال هستند که می‌خواهند افکار عمومی را برای سرمربیگری او در این تیم آماده کنند. بدون تردید مجیدی اگر فصل بعد بخواهد در استقلال سرمربیگری کند به دلیل سن پایینش با مخالفانی روبرو خواهد شد و شاید به همین دلیل هم باشد که تصمیم گیرندگان اصلی در باشگاه استقلال از حالا تلاش می‌کنند طرفداران استقلال را برای به وقوع پیوستن این اتفاق مهم آماده کنند.

چرا تعدادی از مسئولان استقلال مجیدی را می‌خواهند؟

استقلال در این فصل زیبا بازی نکرده است و شکست سنگین در دربی هم تماشاگران این تیم را از آینده تیم‌شان کاملا نا امید کرده است اما از آن طرف برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس مربیگری می‌کند که تماشاگران این تیم را هر بازی مجاب می‌کند که به استادیوم بیایند. استقلال 3 سال است که در نتیجه گیری ناموفق بوده است و حالا نیاز به مربی است که تماشاگران را با تیمشان آشتی بدهد و این فرد کسی نیست جز مجیدی، فردی که به شدت در بین تماشاگران استقلال محبوب است و می‌تواند سکوهای آزادی را حتی برای بازی های وسط هفته هم پر کند.
جلسات پشت پرده با برخی از مسئولان

در این بین گفته می‌شود در روزهای اخیر مجیدی بیکار نبوده و جلساتی را با برخی از مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرده است. گفته می‌شود او حتی لیست بازیکنان مورد نظر خود را هم داده اما برای رسیدن به نیمکت استقلال باید با گزینه هایی مثل علیر ضا منصوریان، اسکوچیچ، کرانچار رقابت کند. هرچند نباید این نکته را فراموش کرد که مظلومی یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگر بتواند در سه بازی پایانی خود نتیجه قابل توجهی کند شاید رویای مجیدی برای حضور در استقلال به حقیقت نپیوندد. هرچه که هست باید صبر کرد و دید استقلال در پایان پانزدهمین دوره لیگ برتر چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

منبع: نسیم آنلاین

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط علی منصوریان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
استقلال خوب بازی نمیکنه پس چرا اوله اقای مظلومی و بازیکنان تیم استقلال خسته نباشید