شاهرخی : ایمنی مسابقات درگ بالاتر از استانداردهای جهانی است

مسئول کمیته درگ گفت : رقابت های رشته درگ تحت قوانین FIA برگزار می شود و تمام استانداردها و حتی ایمنی که برای مسابقات در نظر گرفتیم حتی بالاتر از استانداردهای جهانی است .

شاهرخی : ایمنی مسابقات درگ بالاتر از استانداردهای جهانی استفرزاد شاهرخی مسئول کمیته درگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ، در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد : 

 تایم جهانی مسابقات درگ به لحاظ ایمنی مسابقات که باید رعایت شود  11 ثانیه و 99 صدم ثانیه است و ما 12 ثانیه و 99 صدم ثانیه لحاظ کردیم که 1 ثانیه نیز بالاتر از استاندارد جهانی است و ایمنی را بالاتر بردیم . 

وی ادامه داد : در برگزاری مسابقات ، قوانین روز اروپا و جهانی را لحاظ کردیم و مسابقات طبق همان قوانین برگزار می شود . 

شاهرخی افزود : این رشته یکی از پرطرفدارترین رشته های اتومبیلرانی است و در ایران هم طرفداران بسیاری دارد و مسابقات با کیفیت خیلی خوب برگزار می شود .

شاهرخی در خصوص فعالیت این کمیته در بخش همگانی اظهار داشت :

برنامه هایی برای استفاده بیشتر علاقه مندان این رشته در کلاس همگانی داریم و مسابقات بیشتری را برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد : کمیته آموزشی فدراسیون ، کلاسهای آموزشی در خصوص همه رشته ها برگزار می کند و در رشته درگ نیز چندین کلاس تا به الان برگزار شده و امسال نیز برنامه فدراسیون بر این است که کلاسهای آموزشی بیشتری هم برای برگزاری و هم برای شرکت کننده ها برقرار کند تا سطح کیفی مسابقات از این هم بالاتر رود . 

شاهرخی با اشاره به مسابقات امروز گفت : نخستین دور مسابقات قهرمانی کشوری اتومبیلرنی در رشته درگ در کلاس تویوتا GT 86  در قالب همگانی برگزا شد و ادامه این رقابت ها فردا در 6 کلاس برگزار خواهد شد . 

وی در خصوص برنامه های کمیته درگ در بخش همگانی، بیان کرد : برنامه های کمیته در این بخش زیاد است،به طور  نمونه مسابقات کلاس همگانی که امروز برگزار شد با این هدف است که علاقه مندان به این رشته بتوانند هر خودرویی که در اختیار دارند در این رقابت ها شرکت کنند و اگر به حدنصاب 8 خودرو برسد می توانیم برایشان کلاس مجزا بگذاریم و با هم به رقابت بپردازند . 

شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد : شرکت در کلاس همگانی هزینه زیادی ندارد و علاقه مندان به این رشته با هر خودرو در مسابقات درگ شرکت کنند و با هم به رقابت بپردازند .  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار